smådyrs formidling. smådyrs formidling.
Jeg er bare så trist! Vi kørte til en smådyrsformidling, købte en chincilla, og syntes da det var et godt initativ, vender tilbage efter nogle marsvin, og aftaler med ejeren, at vi tager 4 kaninunger med hjem, de var indleveret i alt for ung alder uden mor. Dèn dag ser vi at der var stuvet alt for mange dyr sammen i for små bure, ingen havde mad eller vand, måske blev vi ikke regnet som "kunder" men venner, så !
De 4 unger var på 40x60 cm. 5 marsvin i et bur til max 2 og jeg kunne blive ved.
Vi nænnede ikke at levere kaninungerne tilbage, så vi sætter penge(køber dem) på hendes konto for dem. De er nu store og jeg har sat dem til salg.
Ikke nok med hun hetzer os, men hun har givet mit tlf. videre til personen, som indleverede kaninungerne! Jeg må ikke sælge dem videre! Trods jeg meldte ud at hvis ørerne på dem blev nede ville jeg bruge dem til avl, det gjorde ørerne ikke, og de stakkels unger ville jo få et ophold ekstra, hvis vi havde leveret dem tilbage. Hun har sat os som "glade" givere af 250,- som vi ikke har givet. Og hun får en masse god reklame for sit "gode" projekt. Fatter det ikke, vi kan ikke være de eneste der har set hvordan dyrene har det, og hvordan hun "glemmer" at give kvittering , laver falske reklamer og hetzer folk, når man ikke vil støtte mere.
Utroligt hvad man kan i "gode sags tjeneste".
mvh merete
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
Dyrene sidder maset sammen i bure balancerende ovenpå hinanden, mens hun sælger store egnede bure. Alt går ud på at score penge, noget der er umuligt med sådan et projekt.
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.110
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 60 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 1.168
smådyrs formidling.