{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Hvordan finde arbejde? {{forumTopicSubject}}

hej mennesker.
Jeg er ige fyldt 15, og vil rigtig gerne igang med at arbejde, så jeg kan spare op til når jeg skal på efterskole.
Men jeg ved simpelthen ikke hvordan, jeg bedst mulig kan finde et? Hvordan gjorde i?
Satte i sedler op i lokale supermarkeder osv? eller besøgte en speciel hjemmeside?
Som arbejde vil jeg helst arbejde med heste/dyr, men kan sagtens også gøre noget andet. Ved bare ikke hvordan jeg skal " sælge " mig selv? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan finde arbejde?
  • #1   27. feb 2010 På nettet har vi en hjemmeside i vores by, hvor folk slår alt muligt op. Der var så et par der manglede en hundelufter. Jeg ringede med det samme, 1 time efter var jeg ovre og snakke med dem, og to dage efter fik jeg jobbet smiley
    Man skal ville det, og kunne sælge sig selv. Altså fremhæve alt man er god til, virke pålideli osv.

• #2   27. feb 2010 Jeg var rundt i byen og spørge forskellige steder, og det endte med, at jeg fik job som opvasker på en kro (: Og et halvt år senere blev jeg tjener samme sted ..

• #3   27. feb 2010 på jobnet.dk kan du kigge under hotjobs... Det er jobs man ikke behøver en uddannelse for at tage.

Men ellers er det bedst bare at komme ud og vise dit kønne ansigt i butikkerne rundt omkring.

• #4   27. feb 2010 Min rideskole søgte en, og så fik jeg det smiley
    Men mine veninder har mange problemer med at finde et, de hænger sedler op osv., men det bliver aldrig til noget.

Er der en rideskole i nærheden af dig du kan arbejde på? Eller supermarked, der kender jeg mange der arbejder smiley

• #6   27. feb 2010 <b> Tak for svarene allesammen </b>: Der er faktisk et supermakred 2 km. fra hvor jeg bor, og havde også tænkt mig at tage derhen engang og spørge. smiley problemet er bare, jeg vil helst vil arbejde med dyr, men det er svært at få smiley
    Jeg må vel bare rundt og spørge.

Kommentér på:
Hvordan finde arbejde?

Annonce