945 visninger
|
Oprettet:
Arbejde i Norge {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg er meget interesseret i at finde et arbejde i Norge. Jobbet skal selvfølgelig være noget lignende staldarbejde, men som også indebærer træning og ridning af heste. Min problemstilling er dog hvordan man finder disse jobs i Norge, når man ikke har nogle kontakter? Kender i steder/hjemmesider/forums anything, eller nogen som kender nogen, som har en stald/stutteri og søger en ung pige som jeg? Jeg vil meget gerne høre alt hvad i kan sige til dette, og i sær hvis nogen har erfaring, som de også har lyst til at dele ud af. Mange tak på forhånd.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Hvad har du af kvalifikationer? Kan se du har en islænder, er det sådan noget du søger?
Du kommer i hvert fald ikke til at træne og ride heste hvis ikke du kan vise hvad du har af kvalifikationer der gør dig egnet og kompetent nok til det
jan 2010
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 44
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.887
Jeg flytter faktisk selv der op, her på torsdag. For de næste 3 år. Da jeg har fået elevplads i forbindelse med min uddannelse hos en af de uddannede berider. Hun kontaktede mig. Via en annonce jeg havde på hestenettet.
Arbejde i Norge