{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Arbejde i Norge {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er meget interesseret i at finde et arbejde i Norge. Jobbet skal selvfølgelig være noget lignende staldarbejde, men som også indebærer træning og ridning af heste. Min problemstilling er dog hvordan man finder disse jobs i Norge, når man ikke har nogle kontakter? Kender i steder/hjemmesider/forums anything, eller nogen som kender nogen, som har en stald/stutteri og søger en ung pige som jeg? Jeg vil meget gerne høre alt hvad i kan sige til dette, og i sær hvis nogen har erfaring, som de også har lyst til at dele ud af. Mange tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde i Norge
  • #1   7. aug 2016 Det er lidt svært at sige staldarbejde og "selvfølgelig træning og ridning af heste", det er ikke bare liige noget der hænger på træerne det dér med bare at ride heste hver dag smiley
    Hvad har du af kvalifikationer? Kan se du har en islænder, er det sådan noget du søger?
    Du kommer i hvert fald ikke til at træne og ride heste hvis ikke du kan vise hvad du har af kvalifikationer der gør dig egnet og kompetent nok til det smiley

• #2   7. aug 2016 Hej, mange tak for svar. Det kom nok også lidt forkert ud, da min intention med opslaget ikke var at finde et job, hvor jeg udelukkende træner og rider heste, men at finde en måde at komme i kontakt med nogen/noget der bare ligner et job med heste-relation i Norge. For at svare på dit spørgsmål, har jeg ca. 18 års erfaring med heste (livserfaring, da vi altid har haft islændere). Det er ikke nødvendigvis et job med islændere jeg søger, dressur- og springheste er ligeså meget i orden, som islændere smiley

• #3   8. aug 2016 Norge er jo ikke ligefrem det mest hestepræget land. De har fx. pt kun 3 uddannede beridere i Norge.

Jeg flytter faktisk selv der op, her på torsdag. For de næste 3 år. Da jeg har fået elevplads i forbindelse med min uddannelse hos en af de uddannede berider. Hun kontaktede mig. Via en annonce jeg havde på hestenettet. smiley

Kommentér på:
Arbejde i Norge

Annonce