nu vil jeg altså .. (!!) - Flirten? {{forumTopicSubject}}
Ja .. Nu vil jeg altså !!
Min aller bedste ven som jeg faktisk er godt og grundigt ikke i snakkerum sammen med her den sidste uges tid, har jeg været forelsket i, og ham i mig.
Jeg har såret ham ved at sige at jeg ikke er klar til et fast forhold .. Jeg føler jeg bliver lukket inde i noget s: Derfor vil jeg hellere bare have et "frit" forhold .. altså at vi bare er lidt sammen, og alligevel ikke på dén måde ..
I har sikkert også læst i nogle tidligere indlæg at jeg var godt og grundig træt af at han løj over for mig, og at han bare måtte lære det. Så her i forgårs kom han med en besked, han ved at han har missed den up osv. Og han vil gøre sig fortjent til en sidste tilgivilse .. Nu føler jeg bare jeg er måske en tant for hård mod ham..
- Well .. Jeg er hos min far i norge lige nu og skal blive her til søndag !!XD
Og søndag aften vil jeg gå ned til Dennis og få løst det her ud, være venner med ham igen, og tja .. have noget med ham, hvis hans følelser for mig stadig er der(som de er , siger han ? !)
Jeg har nærmest tænkt mig til at jeg skulle blive gode venner med ham igen(YAY ! i can think ..!) og måske give ham et lille kys .. Men hvis han nu har en smule med en anden, bare en tanke .. Ville det så være forkert? eller skal jeg bare give ham det lille kys ..
Hvad ville i have gjort? (':
aug 2008
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 1.885
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Det ville forkert at give ham et kys, hvis du ikke har intentioner om at have noget med ham :o)
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
sep 2007
Det du vil have er vel bare at have noget kørende, kan dog ikke se den store forskel fra det og et forhold da man i begge tilfælde holder nallerne fra andre... Så man er bundet på samme måde, bare ikke 'officielt'.
Men så skal du også gøre det klart for ham, så han ikke tror noget andet :o)
jan 2009
Følger: 19 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 520
Nårr hvor sødt xD
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
- der er da mange 13 årige, der har kærester, nogle har endda haft sex. altså det kommer jo helt an på hvordan man er udviklet
Trådstarter - jeg synes du skal gøre det der er bedst
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
sep 2007
Min søster der fylder 13år her i denne måned er også stadig LALALALALA når man nævner drenge for hende, men det er fordi hun ikke er så langt mentalt :o) - hvilket også kan ses i andre sammenhænge.
Dog betyder det ikke man er mere moden fordi man har en kæreste, der er der nogle der får bare for at have det og være sej jo :o)
jan 2009
okay ,, ej synes virkelig det er så sødt med "små" drenge der gør sådan noget,, og så kan man jo altid bruge den der "ellers kommer jeg og kysser dig" xD ,, og så flygter de bare xD ,, SÅ sødt
Jeg er 16, jeg har godt nok haft kærste, men nej gider ikke for tiden, jeg har heller ikke tid til det pjat xD
dec 2008
og sex.... Tja... Det venter jeg lige en godt del mange år med tak ! XD
Ang . Jeg har faktisk lagt mærke til af alle mine veninder er jeg den der er mindst moden .. Det vil jeg gerne forsætte med at være, dog synes jeg ike det med kærester skal udelukkes ! xD Tihi ..
Og desuden d: det hører rimelig fun ud det med din lillebror på 11 xD
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Ellers er det "bare" et forhold...
Et løst forhold er hvad jeg vil kalde venner med fordele (b-venner er også et anden måde at side det pænt på ;))
Som en 14 årig mener jeg derfor ikke man kan have et fast forhold..
Først og fremmest fordi man oftes ikke bor sammen, men også fordi ens hormoner kører på højtryk og ens forelskelse tænder og slukker som det passer en
jan 2009
ja xD ,, man skal jo også passe på ikke at få pigelus xD
mar 2005
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
Lige mine ord!! Nyd jeres barndom!!! Ingen længe vil I fortryde at I ikke kan de samme tinge mere.
sep 2007
Det kan ikke blive voldtægt på noget tidspunkt, hvis den på 14år selv gerne ville og ikke vil rejse en anklage.. Man kan ikke sige det er voldtægt hvis hun selv gerne ville og gav sammentryk til dette og ikke selv vil sigte personen for voldtægt.
Kan ikke se noget galt i kæresteri, kysseri, sex osv. - det kommer på forskellige tidspunkter i folks liv, for nogle som fx. mig selv kom det tidligt men det er op til en selv hvornår man vil begynde på det.
Nogle drenge og piger siger stadig " AAAAAD pige/drengelus og AAAD de kysser " til efter de er 13år, andre siger " FUUUCK han/hun ser godt ud! ".
mar 2005
sep 2007
Vil meget gerne se det ske før jeg tror det :o). Nægter at tro at nogen vil dømme noget der ikke er gjort imod nogen af de indblandedes følelser/meninger og med deres sammentryk.
Udover det, så bliver der aldrig i livet dømt sådan noget - så skulle forældre jo rende rundt og anmelde deres børn og aner ikke lige hvordan politiet ville bevise de havde været sammen eller finde ud af at folk er sammen.. Springe ind i soveværelset efter at ha' overvåget dem de sidste 3 døgn?
Tror virkelig ikke på det :o).
sep 2007
Btw I ordet voldtægt ligger der at det er tvunget :o).
" Voldtægt er den kriminelle handling at tvinge nogen til samleje enten ved vold, trusler om vold eller ved at gøre offeret ude af stand til at modsætte sig (fx ved at bedøve offeret). "
http://da.wikipedia.org/wiki/Voldt%C3%A6gt
Vil virkelig gerne se et link til det du siger, hvor der i loven står at en 15årig kan dømmes for voldtægt mod en 14årig, hvis det ikke er imod vedkomnes vilje.
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.522
Det er IKKE lovligt hvis drengen er 16 år eller ældre at have sex med en pige på under 15 år
ligesom det lige ledes ikke er lovligt hvis en pige på 15 eller derover, har sex med en dreng under 15
dec 2008
Det her emne skulle ikke blive til noget " jeg vil have sex" osv. fordi NEJ, det vil jeg ikke,.!!
så jeg undrer mig rimelig meget over hvordan i er komemt ind på voldtægt, sec osv.
dec 2008
- Mit spørgsmål itl jer var. Ville i bare give det kys, eller ville i sådan spørge ind til om han havde noget med en, og hvis ja, så hellere bare droppe det .. og faktisk indse det ?
sep 2007
*Stald Potterhus * - Det jo så folks syn på tingene, har det helt fint med hvordan mine forældre har opdraget mig og den måde de har vist ansvar.
Men tror stadig ikke på det, før jeg ser et link med noget nærmere beskrivelse i forhold til loven, fra politien, en sag om det osv. - bare et eller andet der understøtter det.
• Camilla - R.I.P Krølle, nu er du væk :'/ • . - Beklager det blev inddraget i din tråd ;), men nej nu ikke fordi jeg mener du ville det - da du jo som sagt ikke selv har snakket om det. Men held og lykke med drengen, kom gerne med en update
nu vil jeg altså .. (!!) - Flirten?