{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.153 visninger | Oprettet:

skyllefarve? {{forumTopicSubject}}

jeg står i denne situation, at jeg er godt træt af mit hår! for ca. 7-8 måneder siden lysnede jeg det, med alm. købe farve fra matas. jeg har normalt blond hår, syntes dog at det var begyndt at blive mørkt, defor lysnede jeg det. efterhånden har jeg hold farven ved lige, da jeg får virkelige tydlige udgroninger. men nu, er jeg træt af at rende rundt med en ''kundstig'' blond farve i håret, jeg syntes det begynder at se falsk ud, og det bryder jeg mig ikke om. på den anden side, trænger jeg også bare til noget nyt. har været lyshåret i snart 15 år. Jeg havde tænkt mig at farve det brunt (ikke mega mørkt) med et rødt skær i, jeg har prøvet min venindes extension og sat dem i toppen af håret, hvilket faktisk så pænt ud til mig.

mit spørgsmål er nu, kan jeg godt farve mit blonde hår til en brun hårfave via. skyllefarve? (jeg er udemærket klar over det skal ved lige holdes, dog ikke hvor tit)

Og til jer der tænker at det er meget bedre at gå til en frisør kan jeg desværre kun sige at jeg simpelthen ikke har penge til det, som det ser ud nu smiley desværre, ellers havde jeg gjort det..

hold det i en pæn tone! tak... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skyllefarve?
  • #1   3. feb 2010 nu jeg selv blondt og har farvet mit hår sort og alle mulige andre farver,
    så jeg kan ikke se at du ikke kunne skulle farve dit brunt smiley altså blir du træt a det må du jo bare la det ro ud, længere er den ik smiley og jeg farver personligt mit ca. hver 5-6 uge smiley

• #2   3. feb 2010 ja det kan du godt, men du skal ikke regne med at det bliver skyllet ud, jeg farvede mit mørkebrunt (blev sort), med en skyllefarve fra matas, tror jeg har farvet det 2-3 gange helt med den skyllefarve dog har jeg også fået farvet udgroninger, men efter et år snart har jeg stadig farven, som jo kun skulle være en skyllefarve (:
    så vær forbedret på det ikke går ud, og køb ikke en for mørk farve (:

• #3   3. feb 2010
    Er rødhåret og farver selv mit hår med L'oreal, men det er permanent hårfarve, fungere udemærket - det eneste man ikke skal forsøge på selv, er at afblege håret eller farve det fra mørk til lys...
    Men vil nok mene at skyllefarve vil se lidt sjovt ud, når det er ved at gå ud i lyst hår (:

Jeg vil modsat dig gerne have min naturlige farve tilbage, men det tager nok det næste år hvis det skal vokse ud og har ikke penge pt. til at få det trukket ud -.-

• #4   3. feb 2010 Krikken: På en måde vil jeg gerne have mit naturlige hårfarve tilbage, er SÅ træt af at farve det hele tiden. og er enig med dig i, at det nok ser lidt sjovt ud når mørkt skylle farve går ud i lysthår, det er nemlig lige præcis det jeg frygter.. men hvis man nu holder det ved lige, mon det så ikke vare ved? smiley

Rikke lund: jeg ville heller ikke have at det skal kunne skylles ud igen, ville være rigtig glad hvis det nu bare gad blive siddende, hehe smiley

• #5   3. feb 2010
    Hvorfor så ikke farve det permanent? (: Så slipper du for at farve så ofte. Med permanent, der skal du farve hver 2-3 måned for at bibeholde den samme farve, eller jeg skal. Mit røde hår skinner igennem lige meget hvor mørkebrunt jeg farver det og efter kort tid er der ret rødt skær i toppen.

Med skylle ud farve gætter jeg på at det skal farves 1 gang om måneden hvis det skal holdes ved lige.

• #6   3. feb 2010 kan man godt selv købe permanent? har altid opfattet det som om, at alt farve man købte i matas fx. var skyllefarve, pånær afblegning selvf. smiley

• #7   3. feb 2010 helt klart anbefale at du går til frisøren og får det gjort, men når det ikke kan være anderledes, så skal du ikke vælge en skyllefarve, men en permanent farve med masser af rød i da du ellers med 100% sikkerhed får grønt skær.. ellers er muligheden at du kan ringe til din nærmeste frisør og spørge om deres elever mangler modeller til farve:) koster ikke særlig meget og nogen steder gratis smiley er selv frisør elev på sidste år og elever gør et godt stykke arbejde.. smiley

• #8   3. feb 2010
    Min farve er ihvertfald pænt permanent? (:

Det blev sidst farvet i september vel og det er stadig brunt, dog ikke så mørkt som oprindeligt men det er pga. min evige røde udgroninger og røde skær.

• #9   3. feb 2010 Jeg har prøvet det mange gange smiley
    Først farvede jeg det helt mørkebrunt og havde det i mange år. Så blev jeg træt af det og ville være lyshåret, vi affarvede det selv (hvilket jeg IKKE vil anbefale !) Nåh men det blev helt lyst, men det klædte mig slet ikke smiley
    Så farvede jeg mit hår med Garnier- Lys Mahognibrun.. og den farve har jeg stadig smiley
    Det er dog ikke skyllefarve, for når du har haft affarvet dit hår, har den nye farve lidt svært ved at blive i ( Du skal vælge noget med rød tone som du også skriver, for hvis du farver det med alm. brun, kan du risikere at få grønt skær smiley

Men Garnier- lys mahogni, kan jeg helt klart anbefale, det skal kun sidde i i 20 minutter smiley og du får en flot hårfarve smiley
    (Den første gang du farver det bliver det meget lysebrunt, med rødt skær, da farven som sagt kan have lidt svært ved at sætte sig i håret, men så farver du bare igen nogle uger efter.. og så skulle den gerne være der smiley

• #10   3. feb 2010 vil det så sige, at jeg skal finde en brun hårfarve med rødt skær som helst skal være permanent? også sker der ikke noget? eller man skal jo aldrig sige aldrig. smiley

• #11   3. feb 2010 tja jeg har så været træt af mit rødbrune (farvet) hår så nu skal jeg være helt blond for første gang siden jeg var baby farvede mit hår da jeg var 14 noget kobberrødt noget siden da har jeg været samtlige igennem både skyllefarve og permenent syntes dog det svinger meget hvilke der er bedst....... men prøv dig frem

• #12   3. feb 2010
    Spring ud i det, man ved aldrig med hårfarve (:

• #13   3. feb 2010 lige præcis! smiley

• #14   3. feb 2010 Ja smiley Permanent og med røde toner i..

Held og lykke smiley

• #15   3. feb 2010 mange tak smiley

• #16   4. feb 2010 Som de andre siger, køb en permanent hårfarve, skyllefarver farver for det første kun et par toner og så er det jo ikk så fedt at de bliver vasket ud ret hurtigt. Jeg vil anbefale dig først at farve de hår rødt og så brunt, da lyst hår godt kan have svært ved at tage imod farven ellers. Men det er da bare at kaste dig ud i det, mit hår har været stort set alle tænkelige farver (udover blå og grøn, hihi) og noget har været pænere end andet, men det finder man jo ud af hen ad vejen smiley
    Held og lykke med det og husk og læg billeder ind af det færdige resultat så vi kan se hvor flot det bliver smiley

Kommentér på:
skyllefarve?

Annonce