429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Skyllefarve Skyllefarve

Jeg har virkelig lyst til at prøve mig ad med en skyllefarve (dem der forsvinder efter 2-10 gange under bruseren), men ved simpelthen ikke, hvad jeg skal kigge efter.

Er der nogen herinde, der har prøvet skyllefarve før, som måske kan anbefale nogle mærker? Eller måske komme med nogle mærker man i hvert fald slet ikke skal bruge?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyllefarve
  • #1   26. jul 2019 Jeg prøvede skyllefarve 1 gang og måtte bonne 2000 ud ved en frisør efterfølgende for at redde mit hår - så jeg kan ikke anbefale det desværre.
    Det var en blå farve og mit hår endte med at være grønt efterfølgende. Frisøren kunne lige med nød og næppe dække den grønne farve men jeg måtte ikke farve mit hår ydeligere bagefter da det ville få den grønne farve frem igen så jeg brugte 3 år på at gro hele lortet ud indtil der ikke var mere grønt hår tilbage smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #2   26. jul 2019 jeg har endnu til gode at opleve en skulle farve som ikke farver håret mere eller mindre permanent. smiley

så jeg ville råde dig til at lade være.

• #4   26. jul 2019 Jeg fik "skyllefarve" i som lille. Mine forældre sagde, at jeg havde rødt hår i flere måneder efter, fordi det simpelthen ikke blev skyllet ud :3

• #6   27. jul 2019 Jeg har haft brugt lilla i mit hår da jeg var blond, og det forsvandt "som det skulle". Men nu balancerer lilla og gule toner også hinanden, så det var nok en god kombination at vælge.

• #7   31. jul 2019 Tak for svar, alle sammen. Nu er der lige gået lidt tid siden jeg lavede tråden (undskylder fraværet), men har i mellemtiden selv tænkt over det og har i stedet bestilt tid hos en frisør smiley

Kommentér på:
Skyllefarve

Annonce