ondt i ryggen... åhh av av av :'( {{forumTopicSubject}}
Ja så sidder jeg her med mega ondt i lænden. Det startede lørdag i løbet af eftermiddagen og mandag var jeg så til kiropraktor men det er bare blevet værre, så jeg kan faktisk stort set ikke gå. Det er ikke skide smart når man har 3 heste stående i stalden som skal fodres og lukkes ud og en datter på 2 som skal bæres ned fra 1 salen og gøres klar til dagpleje. Min far kommer om lidt og hjælper da min kæreste er mødt tidligt på arbejde og jeg skal til kiropraktor igen her kl 7.45. Men jeg er da begyndt at blive bange for om der er andet end en skæv ryg galt for så slemt her har det aldrig været før.
Nå jeg ville bare lige ud med det og hvis nogen har gode råd eller noget, så er de meget velkomne.
God dag til alle
aug 2008
Følger: 242 Følgere: 292 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Af min Kiopraktor, fik jeg nogle rygøvelser, og jeg skulle lave en gang on dagen.. De hjalp mig rigtig meget.. Så stoppede jeg en periode, fordi jeg ikke havde ondt i ryggen, Så igår begyndte det igen, og jeg kan ikke finde mine øvelser
Så jeg må have et nyt papir..
Spørg din kiopraktor, om han/hun ikke vil give dig nogle øvelser du kan lave hjemme
maj 2008
Følger: 137 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 3.038
dec 2005
Følger: 65 Følgere: 95 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.154
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 380
ondt i ryggen... åhh av av av :'(