{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

ondt i ryggen... åhh av av av :'( {{forumTopicSubject}}

Ja så sidder jeg her med mega ondt i lænden. Det startede lørdag i løbet af eftermiddagen og mandag var jeg så til kiropraktor men det er bare blevet værre, så jeg kan faktisk stort set ikke gå. Det er ikke skide smart når man har 3 heste stående i stalden som skal fodres og lukkes ud og en datter på 2 som skal bæres ned fra 1 salen og gøres klar til dagpleje. Min far kommer om lidt og hjælper da min kæreste er mødt tidligt på arbejde og jeg skal til kiropraktor igen her kl 7.45. Men jeg er da begyndt at blive bange for om der er andet end en skæv ryg galt for så slemt her har det aldrig været før.

Nå jeg ville bare lige ud med det og hvis nogen har gode råd eller noget, så er de meget velkomne.

God dag til alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i ryggen... åhh av av av :'(
  • #1   27. jan 2010 Hmm.. Jeg har en Skoliose i ryggen, så min ben er ikke lige lange.. Jeg har også tit ondt i ryggen, og er tit på Sygehuset med det osv.

Af min Kiopraktor, fik jeg nogle rygøvelser, og jeg skulle lave en gang on dagen.. De hjalp mig rigtig meget.. Så stoppede jeg en periode, fordi jeg ikke havde ondt i ryggen, Så igår begyndte det igen, og jeg kan ikke finde mine øvelser smiley
    Så jeg må have et nyt papir..
    Spørg din kiopraktor, om han/hun ikke vil give dig nogle øvelser du kan lave hjemme smiley

• #2   27. jan 2010 Jeg har haft nøjagtig det samme problem og jeg er kun 12. Det sluttede for nogen uger siden, og det jeg gjorder var at ligge ned på ryggen og strække helt ud, og gå nogen lange ture, og min mor som er sygeplejerske sagde bar at jeg skulle gøre det. Jeg anstrængte mig for meget med ridning i ferien /;

• #3   27. jan 2010 Jeg har haft meget gavn af akupunktur...

• #4   29. jan 2010 åh suk... Var hos lægen onsdag og torsdag og fik af vide at min ryg ikke kan holde til det arbejde jeg har, så nu skal jeg til at finde ud af hvad jeg så gerne vil. Det bliver hårdt at skulle til at læse igen når man nu endelig lige havde stablet en hverdag på benene og vidste hvordan økonomien så ud osv... Nå men heldigvis kan jeg da komme ind som voksenlærling så det ikke bliver sulteløn jeg skal ned på. Men det var godt nok ikke lige det jeg havde håbet på at høre smiley

Kommentér på:
ondt i ryggen... åhh av av av :'(

Annonce