{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Når alting bare falder til jorden {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har så måtte stå model til at min skole (aalborg studenterkursus) har lavet kluder i deres skemaer efter jul.. En almindelig uge har heddet 40-42 timer + lektielæsning og afleveringer på ca 10-15 timer om ugen.. Oveni har jeg en datter, og min mand læser på samme skole.. Det har nu været skyld i at mit stress niveau er steget helt voldsomt! Kan ikke huske fra min næse til min mund (glemmer virkelig ALT), jeg får noget der minder om angst anfald når der er mange mennesker og meget larm.. Er ved at give mig til at hyle bare jeg skal ind og læse hvad vi har for og hvad for nogle afleveringer vi har... Har ondt i brystet og ryster det meste af tiden..
Har snakket med studievejlederen (som heldigvis er min psykologi lære) og skal så også snakke med vores elevcoach, + at jeg skal have snakket med min læge imorgen...
Lige pt. er det eneste der får mig til at slappe af, den ene times rideundervisning jeg får om ugen...

Ved virkelig ikke hvad der skal blive af mig :s Nogen der har prøvet det samme og har nogle gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når alting bare falder til jorden
  • #1   24. jan 2010 Hej, kender det alt for godt smiley

I folkeskole fik jeg mit eget lille lokale jeg kunne gå hen i timerne når det blev for meget, det hjalp virkeligt meget smiley

• #2   24. jan 2010 Kender det vidst lidt for godt :s Mit råd er at tage tingene lidt ad gangen, og jeg ved godt der er svært når man er pligtopfyldende og rider og alt det der. Men man må prøve så vidt som muligt at få ens hoved til at tage det stille og roligt.

Hvad er det for en skole? Jeg forstår ikke helt hvad det er for en skole?

• #3   24. jan 2010 Det er en form for gymnasie, men vi gennemfører stx'en på 2år istedet for 3... Og fordi skolen har snuppet 4 uger af vores normale undervisning til noget andet er vi 140 timer i underskud :s Det fandt de åbenbart først ud af efter jul, så nu skal de have klemt så mange timer ind som muligt

• #4   24. jan 2010 Okay :s
    Men altså så var du vel forberedt på inden du valgte det, at det ville tage meget mere tid, fordi du skal indhente et år, eller hvad man skal sige smiley Så er det jo faktisk dobbelt så hårdt som vi andre tager det på smiley

• #5   24. jan 2010 Der hvor det er gået galt er fordi de startede 3 uger senere end de egentlig skulle + de har lagt et AT forløb på førsteåret, som egentlig hører til på andet året :s Så nej var ikke forberedt.. Vi kørte med de gamle skemaer før jul og det fungerede 100%, men efter de nye skemaer er kommet er det virkelig gået ned af bakke

• #6   24. jan 2010 ja okay :s

• #7   31. jan 2010 Jeg skulle tage enkeltfag på studenter kursus i aalborg sidste år. Blev tilmeldt i starten af dec, vi snakkede med studievejleder der hjalp osv. Udfyldte endda papire på hendes kontor.
    Jeg skulle starte i januar, men blev syg med influenza og det informere vi skolen om + de får besked om jeg skal opereres d. 9. Det er fint med dem.
    Da jeg så kommer hjem efter operation, knap er vågen efter narkose, så ringer de derfra.."ja jeg kunne altså ikke tage de fag alligevel"...WHAT! Det opdager de 1 uge efter jeg skulle være startet..hmm..
    Endte med tage mine enkelt fag på aalborg uni, er glad for jeg gjorde det fremfor studenterkursur.

• #8   31. jan 2010 Rikke C - Synes godt nok heller ikke at de har styr på ret meget :s Men er heldigvis begyndt at få vejledning af deres elev coach, hun er knald dygtig, og gudsketak og lov er rektor (Ole) osse meget forstående for situationen

Kommentér på:
Når alting bare falder til jorden

Annonce