270 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Det er nærmest en synd... Det er nærmest en synd...

Hvis man kommentere at folk der er i dårligt humør, har en teenagedepri periode, depression eller af andet ikke har et godt ypsykisk skal komme videre.
Så bliver folk pisset sure.
Men giver man dem derimod ret i at ja det er da suuuuper synd for dem, så er der intet.

Det er også virkelig meget en synd at sige at folk er det modsatte af hvad de vil høre eller som folk plejer at sige.
Man må ikke sige til tykke mennesker at de er tykke, men tynde folk de skal da bare ha' afvide 117 gange om dagen at de da ligner nogle skeletter? Hvad er forskellen?

Man må ikke sige hvis man syntes en person ikke rider særligt kønt og bruger hånden for meget, man må kun klappe dem på ryggen og sige " hvor flot du dog rider ".

Hvad sker der for os danskere og alle vores uskrevne regler, nok udsprunget af janteloven - folk er hurtige til at gå i forsvarsposition og sige " fyfy " hvis man er negativ og hurtig til at dømme en med at man da bare er en sur ged der ikke gider andre mennesker og bare er sur altid på alt og alle og at man ihvertfald ikke ved hvordan folk har det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er nærmest en synd...
  • #1   18. jan 2010 Enig smiley Folk er så egoistiske nu om dage smiley Inklusiv en selv, desværre smiley

Haha smiley

• #2   18. jan 2010 http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=558042

Keder, så kig måske forbi mit indlæg og vær med? smiley

• #3   18. jan 2010 Til gengæld synes jeg også, at du selv poster en god portion af disse emner, Krikken...

Du ved, at moral er godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt, ikke? smiley

• #4   18. jan 2010 Hvad sker der for os danskere og alle vores uskrevne regler, nok udsprunget af janteloven - folk er hurtige til at gå i forsvarsposition og sige " fyfy " hvis man er negativ og hurtig til at dømme en med at man da bare er en sur ged der ikke gider andre mennesker og bare er sur altid på alt og alle og at man ihvertfald ikke ved hvordan folk har det.

Det gør du da selv i dine emner smiley

• #5   18. jan 2010 Had er janteloven ? smiley

• #6   18. jan 2010
    Janteloven handler ikke om at andre skal behandles ordentligt...
    Nej, hende der sidder og saver hesten frem og tilbage i munden for at få den ned med nakken mener nok ikke det er forkert eller synd fordi ellers gjorde hun det nok ikke.
    Pigen der er tyk ved det godt ja, det ved pigen der er tynd også - men alligevel bliver jeg 117 gange om dagen kommenteret med " eeeej, hvor er du altså tynd, hvorfor tager du ikke på? skal du ikke spise noget mere? " selvom jeg æder konstant og har jeg lige nogle dage hvor jeg ikke spiser noget, så er der ramaskrig.
    Men når en tyk går ind og bestiller en ordentlig kæmpe menu på MC D så er det intet galt.

Janteloven:
    Du skal ikke tro, du er noget.
    Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.
    Du skal ikke tro, at du er klogere end os.
    Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.
    Du skal ikke tro, at du ved mere end os.
    Du skal ikke tro, at du er mere end os.
    Du skal ikke tro, at du dur til noget.
    Du skal ikke le ad os.
    Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig.
    Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.

• #7   18. jan 2010
    Ja jeg poster mange af sådanne indlæg fordi jeg undre mig over hvorfor danskere generalt er som jeg nævner i indlægget :).

Hvad mener du med det er jeg selv? At jeg ikke kan tage kritik? Elsker kritik på ridning, da det kan være andre ser noget jeg ikke gør. Elsker en god disktuon hvor man kan få nogle nye synspunkter hvis diskutionen foregår med god agumentation og ikke bare en masse udråbstegn og store bogstaver.

• #8   18. jan 2010 Det er lidt skægt, så forskellige vi er.

Jeg opfatter dit indlæg som om, at det er i orden "at træde på fold der ligger ned i forvejen", jeg håber selvfølgelig at jeg fuldstændig har misforstået.

Hvis jeg tager udganspunkt i vores tidligere diskussion oplever jeg, at du selv har været "nede" på et tidspunkt, og da du selv har måttet klare dig da alting var svært - er du blevet lidt "hård i filten" .

Din attitude er sådan lidt "er du guds barn, så klar dig selv"

Jeg er sikker på at du har en masse kvaliteter i dig, men forstår ikke dit behov for at hegle andre mennesker ned herinde på HG - som om det giver dig selv en eller anden form for oprejsning.

Kommentér på:
Det er nærmest en synd...

Annonce