hold kæft jeg hader at blive snydt...! {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger så kan jeg ikke have at folk er sådan nogle svindelere og bedragere alle sammen... ja undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne...
Solgte en lille sød pony i sommers... men den nye ejer vil ikke overholde vores aftale om Navneklausul! der blev givet et flot afslag i prisen med det klausul, men nu hedder min tidligere pony noget andet end da jeg sendte den afsted!!!
Bliver bare så ond i sulet over sådan noget...!
skulle bare lige ud med det...
hvad ville I gøre hvis I stod i min situation...
Hun glemte sine transportgamsher hos mig og dem åd min hvalp så, men da hun kørte med ponyen, havde hun "ved en fejl" taget mine transportgamasher med sig... (lige bytte??? - jeg erstatter meget gerne hendes gamsher når mine er hos mig igen og pony er oprettet med rette navn)
indtil da, kan jeg kun kontakte hende jævnligt og presse på...
HADER GODT NOK SÅDAN NOGLE FOLK!!!!
aug 2008
Følger: 46 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 1.213
.. og pludselig en dag finder jeg ham på hestenettet
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 449
men kan godt følge dig, det er lidt det samme jeg er igennem... kan bare ikke have det...
regner emd at ville sælge sally til foråret når hun er kørt helt til, men ved ikke om jeg tør tage chancen igen... nu må vi se...
apr 2009
apr 2009
jeg føler jo lidt at hun bare ville score en billig pony og så kan alle andre rende hende i Rø... Det er squ ikke fair...
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
apr 2009
det er en rotweiler bl.a på 7 mdr der ¨d dem og de er totalt flænset... :o%
jeg mener jeg er blevet snydt, når en aftale er lavet og bliver brudt og hun så siger det er min fejl fordi jeg ikke har overført pengen for hendes transportgamasher...
håber det forklarer lidt nærmere...
landskendt er vel så meget sagt, men hvis jeg bare ser stort på at navneklausuler bliver brudt kan jeg jo aldrig få "navnet" ud i landet... :o(
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
Hvis nu du avlede seriøst med tavle, ville folk jo ikke bare kunne skifte navn på dine heste. En stamtavle kan man jo ikke bare få lov at ændre.
Folk kan kalde deres hest det de vil, men navnet på tavken kan de ikke ændre på, når der er tale om registreret afkom.
Hvis ikke der er kontrakt på det med navnet, skylder hun dig intet. Så kan hun jo egentlig gøre som hun vil.
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Men det lyder da ikke til at det er tilfældet, altså at den har stambog...
Og så hader jeg at folk ikke kan fatte at de har solgt deres hest, og alligevel mener at de skal have noget at skulle have sagt hvad angår hesten!
hold kæft jeg hader at blive snydt...!