{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Hold da kæft ... :O {{forumTopicSubject}}

Kender i det der med at der er noget der bare kommer heeeelt bag på en? Sådan har jeg det i høj grad lige nu!

Jeg fik i fredags en besked på Lectio om at Nordea Fonden ville mødes med mig efter min danskprøve - jeg anede ikke hvad det var, eller hvad de ville mig, og google var ikke til meget hjælp!

I dag sidder jeg så og venter da min rektor kommer hen og spørger om jeg er klar og sådan, han bliver lidt overrasket over at jeg intet har hørt om det. Men fortæller mig at det er en pris jeg er indstillet til.

Da ham manden fra fonden så kommer, synes han det er sjovt at jeg ikke ved noget om det og siger at så får jeg mig en behagelig overraskelse, og tjaaa, det fik han ret i!

Min uddannelsesvejleder har indstillet mig fordi hun synes jeg fortjente legatet/prisen. Manden fortalte mig at de havde tre kriterier; Faglig udmærkelse, kammeratslig udmærkelse eller overkomme sociale forhindringer - og de mente at jeg havde opfyldt alle tre!!!!

Så jeg fik overrakt et "diplom" i ramme og glad og så en gavecheck på 7500,- som de håbede kunne hjælpe mig lidt!

Jeg kan slet slet ikke forstå det - det er så vildt! Mine karakterer har haltet lidt i år, da jeg slog hovedet voldsomt sidste år og har lidt under det. Jeg kan ikke se hvad specielt kammeratsligt jeg har gjort udover hvad jeg normalt gør overfor mine venner og de sociale udfordringer har jeg kæmpet fuldkommen sindssygt med de sidste mange år, og de er stadig ikke helt væk.

Men de synes jeg har fortjent det - det er så surrealistisk!
Alt kører bare som det skal lige pt., er så taknemmelig for alt godt der sker! Men hold da kæft hvor er det bare svært at få ind! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da kæft ... :O
Kommentér på:
Hold da kæft ... :O

Annonce