{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.897 visninger | Oprettet:

30 ting at lave i timen når du keder. {{forumTopicSubject}}

Nogle engelsk tekster jeg fandt på facebook og har oversat (Ikke google translate!!)

1. Tal ukorrekt engelsk som du ved hvad du lave, og når læreren retter dig, nikker du og fortsætte med at snakke ukorrekt.
2. Rejs dig fra din stol tilfældigt og sæt dig på gulvet.
3. Når der er meget stille, ræk hånden op og insister på at der er larm.
4. Hvis personen ved siden af dig er stille, ved dig mod dem og informer dem om at de larmer.
5. Når læreren spørg dig om et spørgsmål, svar ”To.”
6. Ræk din hånd op tilfældigt og svar på lærerens spørgsmål ved at sige ”Svaret er tre!”
7. Giv din lærer en seddel på ukorrekt engelsk/dansk/tysk og stav forkert, og insister på ”det r det bedseste” og forlang at blive rykket op til et højere niveau.
8. Under en test, fortæl læreren ”at stemmerne” får dig til at snyde.
9. Mal røde pletter på armen og fortæl ham/hende at du er allergisk overfor skolen
10. Tal om det egern der var kørt over, som du så på vej til skole, og fortæl så at det er din middagsmad.
11. Tag sokkedukker frem og leg med dem og brug dem til at tage fat i dine klassekammeraters hår med jævne mellemrum. Når læreren kigger på dig, behold sokkerne på hænderne, og peg på din klassekammerat og fortæl læreren at kammeraten angriber dig med sokkedukker.
12. Hvis din lærer går rundt i lokalet under en test, så dæk din prøve og stir mistænksom på læreren når læreren går forbi.
13. Hvis din lærer går rundt i lokalet under en test,, ræk under op og sig at de andre skriver af.
14. Når din lærer spørg dig om et spørgsmål, sig med en uhyggelig stemme ”Det vil jeg aldrig fortælle,” og et par spørgsmål senere, ræk hånden op og spørg hvorfor læreren ikke spørg dig.
15. Spørg om du må gå på toilettet. Bliv på din plads og når læreren spørg om du er på vej, sig ”Det har jeg været.”
16. Ræk hånden op og peg på en person i den anden ende af lokalet og sig at personen skriver af fra dig.8
17. Sig at en på i den anden side af lokalet brugere telepati (tankelæsning) evner, til at skrive af fra dig.
18. Spørg om du må gå på toilettet. Rejs dig og gå ind i væggen, rynk på brynene, stir på væggen og gå ind i den igen. Smil smørret og gå ud af døren
19. Når du kommer tilbage fra toilettet, gå igennem døren. Spørg så hvordan du er havnet her.
20. Ræk hånden op og spørg om du må pjække fra timen.
21. Miauv og gø ved lejlighed.
22. Hold fast i dit hoved og gab, og fortæl så at personlighedsspaltninger skændes.
23. Gå ind i klassen og kig forvirret rundt. Og spørg hvor du er, og sig så ”Nå, det er skolen, jeg troede det var McDonals”
24. Læs i en bog, og når timen begynde, sig så at de forstyrre din læsning.
25. Vælt ind i klasen, slør dine ord og sig til læreren ”jeg sværger ved fuld, at jeg ikke er gud!”
26. Tag håndjern med til time og et falsk politi skilt og fortæl din lærer at han/hun er anholdt.
27. Gå ind i klassenpå håndjern på og sig ”Undskyld jeg kommer for sent, jeg flygtede lige fra fængslet.” (Også selvom du ikke er kommet for sent)
28. Svar ”Miauv” på et spørgsmål.
29. Ræk hånden op, og præsenter, din fantasi ven Bob. Derefter hvisk højt til Bob, at du hader din klasse.
30. Tyg tyggegummi, og når læreren spørg om du har til alle, tag en pakke frem og begynd at dele ud.

Flere kommer, hvis i er intresseret ^w^

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  30 ting at lave i timen når du keder.
Kommentér på:
30 ting at lave i timen når du keder.

Annonce