{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Fordærdeligt - veninde og pony.. {{forumTopicSubject}}

Okay laver introen meget kort..

Der hvor jeg startede med at passe de 2 shetlændere i min profil for 8 måneder siden kom jeg til at blive bedste veninder med Olivia - pigen der bor der og ejer ponyerne..

Jeg er her på det sidste begyndt at elske Lotte (den ene pony) UFATTELIGT meget!
Og har sat det nytårsfortsæt at jeg vil begynde at lave noget mere med hende...

Hun betyder virkelig meget for mig...

Nu er jeg i syv sind og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, da jeg har denne msn samtale med Olivia:

Sofie Mortensen..- du rør mig til tåre : ' ) | Jens det var sgu sjovt smiley siger:
Skat er der noget galt?
|olivia <3| siger:
jaaah, lidt..
Sofie Mortensen..- du rør mig til tåre : ' ) | Jens det var sgu sjovt smiley siger:
sys nok jeg kunne fornemme det - hvad er der søde?
|olivia <3| siger:
snytes bare du begynder at gå lidt over stregen med lotte, begynder at sige det er jeres år næste år, og alt muligt..
tænk lige over at det er min hest...- ville du ikke også blive ked af det hvis jeg bare nrmest over tog din hun?
hund*
ej søde
|olivia <3| siger:
men jeg er ik sur, men bare lige tænk over det næste gang-..? (;
vidste ikke du havde det sådan siden hvornår er du begyndt at tænke det? smiley
|olivia <3| siger:
hvad?
at jeg er gået over stregen
og hvad sys du jeg gør forkert?
|olivia <3| siger:
ved at skrive at det var dig og lotte's år iår og sådan noget....-
jeg er bare begyndt at elske hende så meget, og jeg vil nu gerne igang med at lave noget med hende - har faktisk haft rigtig svært ved at udtrykke hvordan jeg føler for hende overfor dig fordi jeg netop troede du ville blive ked af det da hun jo er din..
|olivia <3| siger:
emmmm, men self må du elske hende og self må du besøge og lave ting med hende...
men du har det ikke godt med det?
|olivia <3| siger:
neej, men bare så det ikke føltes som om du over tar hende
sys du det føles sådan ? ):
|olivia <3| siger:
jaa
*
Jeg vil jo aldrig ta' hende fra dig... Jeg elsker hende af hele mit hjerte og vil gerne opleve en masse ting med hende... men vil aldrig ta' hende fra dig..
|olivia <3| siger:
neej det ved jeg self godt, men det er også bare noget jeg bilder mig selv ind.. og ville ikke kunne tænke på hvis hun ikke var ved mig mere... ;(
jeg kan jo ikke tage hende væk fra dig skat... og det vil jeg da heller ikke
|olivia <3| siger:
ved jeg, vi 3 må holde sammen, (eller noget) smiley
smiley
Men jeg tror slet ikke du forstår hvor meget jeg elsker hende
|olivia <3| siger:
fuck, jeg sidder helt og græder
det ville jeg osse gøre hvis ikke jeg sad i stuen prøver meget at holde det tilbage
|olivia <3| siger:
emmmm...,
men er glad for vi fik snakket om det smiley
ja
men Olivia?
jeg kan ikke stoppe med at elske hende... hun fylder simpelthen for meget i mit hjerte
|olivia <3| siger:
jeg har jo hellere ik sagt du ikke måtte det?...
nej nej... men jeg ved bare... at på det punkt vi er nu elsker jeg hende mere end rigtig meget andet, og den kærlighed vil blive ved med at vokse...
|olivia <3| siger:
okay?
er på mobilen..
|olivia <3| siger:
okay<3

Årh ha' brød virkelig sammen og nu sidder jeg bare og ryster!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordærdeligt - veninde og pony..
Kommentér på:
Fordærdeligt - veninde og pony..

Annonce