ånden i glasset - historier :D {{forumTopicSubject}}
hej hg, lige nu sidder de bare og snakker og spiller xbox dernede og søster er til fest og .. tjah.. = intet at lave
nå men har i ik nogle historier om ånden i glasset? ;D
har selv en;
vi var nok ca 10 år. Mig og en veninde, (hvis far lige er død på det tidspunkt.) sad og spillede det for sjov. vi spurgte om der var nogen... Ja. bevægede glasset sig hen mod, haha vi grinte bare.. nå men så spurgte vi for sjov; er palle kommet ihimlen eller noget i den stil,...
J-A.. og så gik lyset ud.. mega spooky d:...
nå men så en anden historie..
Min onkel Vagn var død for en måneds tid siden på det her tidspunkt. Han var virkelig mærkelig, han havde fået en datter da han var i 20'erne UDEN AT SIGE DET TIL FAMILEN dvs mor far søster, bror, osv ;O... nå uden for emnet.. nej men min mor og hendes søster aka min moster var til et "åndemøde" bare for sjov.
pludselig spørger ham manden...;
der er en der prøver at komme igennem..han vil snakke med en kvinde først i 50'erne.. han hedder vaa.....nej han vil ik ud med det (xD?!).. min moster spørger så, og altså han får forklaret at hun skal tro på det, fordi han snakker om egypten og en vis halskæde,... begge dele har noget at gøre med vagn.. men han ville høre hvordan det gik osv.. han var ked af alt det der skete... (han efterlod 4 millioner kr, men dem fik hans datter ubetinget...lortesvin! hun kendte ham ikengang ):>!!)
nå den historie var ik lige helt emnet men hvad så..
kan huske da jeg var helt lille omkring 8 år højest fik jeg lov at lege med da min søster og hendes veninde gjorde det. Vi fik fat i en bange og ked af det ånd.. (XD!) Han "sagde" han var blevet mobbet...ligepludselig "går lyset ud" og vi prøver igen... denne gang får vi fat i en ond ånd!.. han spørger efter en vis lena elller noget.. og det var så den ånd som var ked af det fordi .. blabla ikogs?.. ALTSÅ... rimelig svært at forklare men xD..
nej, jeg tror ik på det.. men alligevel - ... s:
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
nov 2008
Følger: 67 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 121 Svar: 438
mar 2008
Følger: 65 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 6
vi prøvede flere gange af ren kedsomhed
1. gang: vi tilkalder en god dansk ånd. er der en ånd tilstede? (JA)
er det en god ånd? (JA)
flere kommer ind i lokalet og der kommer en masse uro. (FARVEL)
2. gang: samme fremgangsmåde. denne gang kun med 5 i lokalet, og en låst dør
er det en god ånd? (NEJ) fuck ...
er der nogle koncekvenser ved at lege med en ond ånd? (JA)
Hvilke????! (I-D-Ø-R) FUUUUCK!! Tager glasset og smadrer det, hytten kortslutter og brandalermen går i gang
- om natten begynder min ene roomie at skrige helt vildt og råbe op om der ligger noget ovenpå hende og hun ikke kunne komme fri, ligger bare og hamrer og banker.. aldrig prøvet noget så klamt i mit liv :s
ånden i glasset - historier :D