479 visninger
|
Oprettet:
Kender du det? {{forumTopicSubject}}
når man har fået taget en hel masse gode billeder af sin hest, som man ligger ind i dens profil, og så nu et halvt år efetr har man forbedret sig men også ændret ridemåde og man har ingen til at tage billeder.
hehhe. xD
nogle der gider kigge forbi Phoenex med en bedømmelse og en kommentar, der er odateret med ny tekst i dag xD
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Mig og Nathalie har forbedret os rigtig meget, men nu har vi ikke nogen til at tage billeder -.-'
De ridebilleder jeg har er taget af hendes ejer, men nu er vi bare ikke rigtig derude samme tid, selvom hun bor der. Men jeg er der for det meste når hun er på arbejde xD
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
men nu er vi skiftet til bidløs og han har fået flere muskler han har fået man. og så har vi ingen til at tage billeder. typisk
okt 2009
Følger: 50 Følgere: 112 Heste: 4 Svar: 1.816
Det er så ærgeligt...
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Tja, jeg har ikke nogen til at tage billeder af mig -.-
Har en, men hun er på efterskole så ikke så tit hun kan, min søster gider ikke med der ovre i denne her kulde og har ikke tålmodighed til at tage billeder, mine forældre henter og bringer kun og Majas ejer tager gerne billeder men så underviser hun også imens og det er jo ikke meningen, vil ride på min måde.
Kender du det?