{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Kender du det? {{forumTopicSubject}}

når man har fået taget en hel masse gode billeder af sin hest, som man ligger ind i dens profil, og så nu et halvt år efetr har man forbedret sig men også ændret ridemåde og man har ingen til at tage billeder.

hehhe. xD

nogle der gider kigge forbi Phoenex med en bedømmelse og en kommentar, der er odateret med ny tekst i dag xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender du det?
  • #1   21. dec 2009 Kender det godt...
    Mig og Nathalie har forbedret os rigtig meget, men nu har vi ikke nogen til at tage billeder -.-'
    De ridebilleder jeg har er taget af hendes ejer, men nu er vi bare ikke rigtig derude samme tid, selvom hun bor der. Men jeg er der for det meste når hun er på arbejde xD

• #2   21. dec 2009 ja i sommers sys jeg også bare Phoenex gik perfekt.
    men nu er vi skiftet til bidløs og han har fået flere muskler han har fået man. og så har vi ingen til at tage billeder. typisk

• #3   21. dec 2009 Det samme her. Jeg ville gerne have at nogle gad tage nogle billeder når jeg red (eller generrelt arbejdede med dem), men min mor/far/lillesøster har ikke tid og lyst...
    Det er så ærgeligt...

• #4   21. dec 2009
    Tja, jeg har ikke nogen til at tage billeder af mig -.-
    Har en, men hun er på efterskole så ikke så tit hun kan, min søster gider ikke med der ovre i denne her kulde og har ikke tålmodighed til at tage billeder, mine forældre henter og bringer kun og Majas ejer tager gerne billeder men så underviser hun også imens og det er jo ikke meningen, vil ride på min måde.

Kommentér på:
Kender du det?

Annonce