{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Træt af folk der blander sig! {{forumTopicSubject}}

Jeg har part på en hingst der skal sælges/byttes til hoppe og har oprettet en annonce med ham, så er der en dame der skriver og beskylder hans ejer for noget. Forstår ikke hvorfor hun skal skrive i min annonce, hvis hun har noget udestående med ejer kan hun vel skrive til hende i stedet. Er bare så træt af folk der ikke kan tie stille hvis de ikke kan andet en stikke fingrene i andres sager!

Andre der har det på samme måde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af folk der blander sig!
  • #1   17. dec 2009 det bedste du kan gøre er at linke til din annonce til en HAer... så tager de affære smiley

• #2   17. dec 2009 Det er ikke kun det at hun skrev syntes desværre bare at der er mange herinde der blander sig i andre folks ting.. smiley

Men tak for rådet

• #3   17. dec 2009 Folk skal ikke skrive i ens annoncer, det vil jeg give dig ret i, men når man rager uklar med nogen på hg, så vil det forfølge en, det kan man ikke komme udenom.
    Måske kan de ikke finde ejer, og skriver derfor i annoncen? Jeg ville dog mene, at de kunne have skrevet til dig privat så..

• #4   18. dec 2009 Desværre er det også nogle gange nødvendigt at folk blander sig...f.eks, ved de brugere der åbenlyst svindler sig rundt herinde, og dem der giver fejlagtige oplysninger i salgsannoncer - der kan det være en god ting hvis nogen, der kender til det der sælges, giver deres besyv med.
    Det vil spare både folk og nogle stakkels heste for en masse..

Men selvfølgelig - hvis folk har noget at sige, som ikke vedrører annoncen kan de jo henvende sig privat... det er da mest fair de gør det.

• #5   18. dec 2009 Hvis det er den annonce som jeg tænker på, så forstår jeg udemærket henvendelsen- det undrede os mig som det første.
    At man sælger fordi man ikke har råd, men gerne vil bytte til et andet køn - det blir kræet jo ikke billigere af...

• #6   18. dec 2009 Nå forsøren, der var jeg lidt for hurtig - det var ikke den annonce jeg tænkte på.... ups sorry..... lister stille og rolig af.......;o)

• #7   18. dec 2009 Mia S: Det er helt okay..

Jette: Du har ret, men nu kender jeg tilfældet der er tale om og det var ikke noget med manglende oplysninger i annoncer, det var en hest der skulle sælges da den var købt til en anden der hoppede fra i sidste øje blik.

Kommentér på:
Træt af folk der blander sig!

Annonce