{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Halsbetændelse!! NEJ NEJ NEJ!! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det 2 år siden hvor jeg bøvlede med halsbetændelse 4 eller var det 5 gange i træk på 3 måneder, hvor lægen efter 3. besøg mente jeg havde kyssesyge.

Har ikke haft det siden, men i går mærkede jeg godt den velkendte irritation i halsen og tænkte: ''ÅÅÅÅÅH NEJ! - IKKE NU''. Jeg har simpelthen ikke tid til at være syg. Jeg skal arbejde, og tager på arbejde i dag med elendighed, men hvis det er værre i morgen, skal jeg ingen steder, for så ved jeg hvordan min krop er.

Men det værste er, at når jeg er syg, udanset om det er halsbetændelse, influenze, eller de mest almindelig sygdomme, så har jeg det dødsygt om formiddagen og ud på eftermiddagen, men ved 4-5-tiden, lindrer det lidt.
Og så vil man gerne bruge siden kræfter på hesten, men det kan man jo ikke tillade sig, hvis man fx. har meldt sig syg, som jeg nok gør i morgen.
Dog ved jeg andre ikke har nogle valgmuligheder.

Men det er fandeme så nitten, for Rasse skal videre med sin træning, efter han bare har hygget sig i en uge, mens jeg var i København.

Kender i ikke det, at det bare, ja, er elendighed i de dage man er syg, både fysisk, psykisk og hverdagens rutiner bliver brudt helt unødvendigt, og man er bliver sindssyg af at vide at man nok skal ligge hjemme dagen efter og lave INGENTING?- det er i hvert fald det maridt jeg husker fra 2 år siden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halsbetændelse!! NEJ NEJ NEJ!!
  • #1   12. dec 2009 Kender det udemærket :O( Mærkede det sammen i halsen for nogle dage siden og skyndte mig ind og købe en flaske biostrat. Fok startet med 50 dråber og igen til aften , og vupti næste morgen mærkede jeg intet. Om det virker det skidt eller om tro flytter bjerge, aner jeg ikke, men rask er jeg.....

Go`bedring..

• #2   12. dec 2009 en lille hjælp gå ind på hg hver dag og kik på udstyr og fotos kan nok hjælpe dig du kan godt blive trætaf og side inde så du kan godt være uden for 5 min og strile hesten

• #3   12. dec 2009 Tak alle sammen. smiley

Det er desværre plusset op da jeg var på arbejde, så hvis jeg har det lige så skidt i morgen, bliver jeg nødt til at melde mig syg.

Kommentér på:
Halsbetændelse!! NEJ NEJ NEJ!!

Annonce