{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

HJÆLP ANG JOB . {{forumTopicSubject}}

jeg er en pige på 16 år, som har gået
9 år i skole, men ikke taget min eksamen.
ved i så om man kan få job nogle steder?
og hvis i kender nogle omkring herning,
der søger ung arbejder, vil i så ikke skrive?

er nemlig i tvivl om folk ansætter en selvom,
man ikke har haft sin 9 kl eksamen? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ANG JOB .
  • #1   17. nov 2009 Du kan jo ikke overleve i det danske samfund uden 9. klasses afgangseksamen? Den er obligatorisk på alle andre udd. steder og den åbner alle dørene for dig..
    Hvad er grunden til at du ikke har en?

Men som butiksmedhjælper er de bedøvende ligeglade tror jeg - jeg viste aldrig eksamensbevis eller straffeattest, da jeg blev ansat i butik.
    Så på kort sigt, jo kan du sikkert godt blive ansat.

• #2   17. nov 2009 skal os have taget en, men skal først snakke
    med kommunen.. der er desværre bare blevet
    ansat en ny til at hjælpe, så der går lidt længere tid/:

men vil bare helst ikke stå bag kassen, da det
    med at regne ikke er min stærke side, og bliver
    nemt stresset ved sådanne situationer (:

• #3   17. nov 2009 9 kl eksamen betyder nul og niks. Du kan komme ind på uddannelser som alle andre, samt få job på lige vilkår som andre.
    Jeg har ikke 9 kl og min 10 er utrolig dårlig, men har da stadig en god uddannelse og et godt job.
    Det er noget værre fis, at folk går så meget op den den skide afgangseksamen, den skal ikke bruges til en dyt

• #4   17. nov 2009 Jeg tror at med den stigende ledighed, bliver det mere vigtigt end før, at have disse eksamener...

Der er flere om budet og det er tit de små ting der afgøre det.

Gør dig selv den tjeneste at få dem taget smiley

• #5   17. nov 2009 som en gammel pige vil jeg sige til dig du kommer ingen vejen uden udd. så vil du noget her i livet end at være på en fiskefarbrik eller et slagteri så må du igang med bøger held og lykke i fremtiden

• #6   17. nov 2009 Anna sofe. Det kommer godt nok an på, hvilken uddannelse du vil ind på.. For ellers så vil de gerne se dine skole papir fra 9 og 10 klasse, hvis man har den.. vil man have en studenter eksamen.. kan du jo ikke bare komme ind uden din afgangseksamen, det sammen på handelsskolerne..

Og ja som tiden er idag, med ledighed, så er det virkelig vigtigt at man har sin skolegang iorden, for at kunne overleve.. det er de små ting der gør en forskel.. her tænker jeg også når man skriver CV til jobsøgning... da vil man da også undre sig over, hvis ikke man har tager sin afgangseksamen.. det ser ikke godt ud..

Så ja * TEAM FYRSTENBORG * PONY TILSALG . Få den taget, så du også har en chance for at komme ind på en masse uddannelser.. smiley

Kommentér på:
HJÆLP ANG JOB .

Annonce