Ridning og andre sportsgrene {{forumTopicSubject}}
I den seneste tid har jeg tænkt meget over forskellen på ridning og andre sportsgrene.
Det er ligesom at ridning ikke bliver accepteret særligt meget, ihvertfald ikke i min klasse. Basketball er "hovedsporten" i min klasse, og folk går tit med "årets hold" T-shirts og skriver ting som "Basket 4-ever" på deres skoletasker. Når vi skal lave fks. powerpoint shows i både engelsk og dansk, laver de da også tit om deres sport, og det bliver modtaget med åbne arme. men jeg ved at hvis jeg bare skrev navnet på min hest på mit penalhus ville folk kalde mig hestenørd osv, og selvom man har helt nyvasket tøj på, kan de da også finde på at fortælle en at man lugter af hest, og desuden bruger de tit også mindre kønne ord som bla. hesteluder og "du knepper din hest" ( Den plejer jeg så at grine af XD )
men så tænker jeg: hvorfor tror i der er så stor forskel på ridning og andre sportsgrene? og sker det også i jeres klasse, eller hvad i nu laver XD ?
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 1.403
men jeg tror at de er trætte af, at pigerne bruger mere tid på
deres heste end på dem (; jalouxi er en grim ting.
ej, jeg ved det sq ikke xD såen har det desværre altid været, og jeg
tvivler på det ændre dig s;
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Jeg tror, grunden til drillerier overfor hestefolk er en lille form for misundelse.. Ofte er dem der er værst mod de kommentare skide bange for heste, og dermed automatisk danner et had til dem.
Nu er jeg så kommet i en anden klasse hvor der er et par stykker med interesse for heste, men ingen har deres egen, og det er bare blevet sådan i klassen nu, at min ridning sq er vældig interessant..
Men ved ikke hvad man kan gøre ved det.. MEN MEN MEN... kan se du kun er 13 år..
Så kan kun sige.. Glæd dig til at blive lidt ældre, så stopper alt det der, sorry udtrykket, barnepjat, og dine klassekammerater får noget andet at tænke på..
Blogger
Blogger
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
aug 2008
Følger: 242 Følgere: 292 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
I min klasse siger de "Ridning er IKKE en sport" Men jo det er det,, bare en anderledes sport! Jeg har læst og hørt mange gange, at ridning er den sværreste sport der findes, fordi det er 2 levende væsner der skal arbejde sammen på den rigtige måde. Og det kan jo være svært, fordi, nogle dagen kan hesten jo være meget samarbejdsvillig, og andre dage ikke.
Drengene i min klasse er ret tøsede, for det meste acceptere de at jeg skriver "Freja" Forskellige steder, men nogle gange bliver jeg også drillet med det (bl.a. af min lærer, men det er jo kun for sjov xD)
Drengene er bange for heste i min klasse,, De springer tilbage hvis hesten så meget som pruster^^,
Ridning og andre sportsgrene