UN IDIOT DE GRANDE!!! {{forumTopicSubject}}
må lige ud med mine agretioner?!!!
var til ridemærkeprøve 4 i dag og bestod desværre ikke, men det er ikke så meget det at jeg ikke bestod, men grunden til at jeg at jeg ikke bestod..
i 4'eren skal man sadle hesten "forsvarligt af" ligesom man ville gører til et stævne og det bestyder jo at man ikke må slippe hesten, så den står alene på et eneste tidspunkt og det gør jeg selvfølgelig ikke!!
men da jeg har taget grimen omkring hestens hals, ser det hele lidt forvirrende ud fordi jeg har martingalje på (dumt ja, jeg ved det)
men så løsner jeg op for tøjlerne og tager tøjlerne af, og tager trensen af. Så jeg tager så armen igennem martingajlen og vil så tage grimen på. Den tager jeg jo så af hesten, ellers bliver det jo lidt svært at få grimen på
og det dumper jeg på!!
fordi jeg har fat i martingaljen og ikke i tøjlerne!!
og det værste er at han hjalp de andre herre meget og gav svar til andre i den teoretiskeprøve!!
han sagde:
"du kan jo ikke stoppe hesten hvis den løber nu!"
det kan jeg squ da kraftedme love dig for jeg kan, jeg kan da stoppe den ligeså nemt, som hvis tøjlerne over halsen!!
blev pisse sur og begyndte bare at sige alt muligt!!
skulle bare ud med mine agretioner!!
undskyld den korte roman
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
du er den første jeg høre om har dumpet
du må bare på den igen
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.404
Om igen
apr 2008
Følger: 30 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 31 Svar: 84
det værste er at der var en lille pige som kom til at slippe hesten og hun dumpede IKKE!!
og han spurte hende hvordan, man kunne måle hesten åndretfrekvens og det kunne hun ikke huske, og så hviskede han fandme avret til hende :o)'
ASSI -nydamsmr.milan
jeg har ikke noget imod at jeg dumpede, der skal jo være regler, men så skal reglerne gælde for ALLE!! han er sådan en dum fesser der kun kan lide dressurryttere..
ville hellere være dumpet til den teoretiskeprøve end den praktiske...
der SKAL være regler, men så skal squ forhelvede også gælde for ALLE!!
apr 2008
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.501
Jeg kan godt forstå du syntes det var pænt irriterende hvis du ikke følte at det var fortjent, hvilket jeg regner med du ikke gjorde siden du laver det her indlæg.
Nå, op på hesten igen og prøv endnu en gang!
apr 2008
nemlig, skulle bare ud med mit raseri, for det har jeg holdt godt inde og til sidste prøve, var han heller ikke vild med mig fordi jeg ikke kunne sidde 100 % stille, med mine hænder, men må bare tage prøven et andet sted så
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.634
- Held og lykke næste gang!
apr 2008
nemlig
tak fordi du ikke smider lport i hovedet på mig
som visse andre ..
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.634
Havde dommeren bare kommenteret det, men alligevel lade hende bestå, så nej, så tænker man ikke rigtigt over det, og hvis hun gjorde, oprettede hun måske et emne, men hvis hun alligevel bestod, så gjorde det hende nok ikke så irreteret som nu hvor hun ikke bestod (:
- Det var såé lidt ! (:
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
Regler skal være ens for ALLE, så om han kan lide dem eller ikke. Held og lykke næste gang.;D
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.501
Hvis hun havde bestået, havde hun jo heller ikke noget at brokke sig over, da der nok ikke var en dommer der havde fejlbedømt hende?
Jeg kan da sagtens forstå hun brokker sig, hvis dommeren var åndsvag og dumpede hende selvom hun måske faktisk burde have bestået.
apr 2008
så jo ville stadig have brokket mig, bare ikke over dettet, da dettet jo så aldrig ville være sket..
Er der regler skal de gælde ENS for ALLE!!
UN IDIOT DE GRANDE!!!