Andre forumemner med "Bytte bedøm?"
bytte bedømmelse?
Hej! Hvis du bedømmer mine heste bedømmer jeg mine... hvis du kun har 1 hest så trænger du kun å bedømme en av mine osv. Helst bedøm Especial Valentines om du kun har en hest;) Tiril R
Hej! Hvis du bedømmer mine heste bedømmer jeg mine... hvis du kun har 1 hest så trænger du kun å bedømme en av mine osv. Helst bedøm Especial Valentines om du kun har en hest;) Tiril R
Skrevet af: Tiril R - 11. apr 2006
Annonce&Bytte&Bedømmelses runde?
Hejsa nogen der ville være med til at kigge hinandens annoncer, og bedømme hinandens heste? Kig gerne mine annoncer, Bytter hellere end gerne, og bedøm gerne anubis i fotoalbum og Asko;) så bedømmer...
Hejsa nogen der ville være med til at kigge hinandens annoncer, og bedømme hinandens heste? Kig gerne mine annoncer, Bytter hellere end gerne, og bedøm gerne anubis i fotoalbum og Asko;) så bedømmer...
Skrevet af: .ISPRINSESSEN ! :ii<3 . - 15. jul 2009
Noget lign. bedømmelses runde!
Hej med jer :) Jeg vil gerne ha' og gi' nogle flere bedømmelser, så vil du "bytte" ? Så bedøm/kommenter(i hvad du vil), og skriv du har gjort det, så vil du self med glæde få en fair en igen ;) ...
Hej med jer :) Jeg vil gerne ha' og gi' nogle flere bedømmelser, så vil du "bytte" ? Så bedøm/kommenter(i hvad du vil), og skriv du har gjort det, så vil du self med glæde få en fair en igen ;) ...
Skrevet af: Josefine - Tjek mine annoncer. :D - 18. sep 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
- Bundventil skiftes i vask 400 kr.
- Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
- Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
- elektriker 600 kr.
- Mounting of TV on wall 300 kr.
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 564 Svar: 3.624
jan 2005
Følger: 116 Følgere: 113 Heste: 6 Emner: 152 Svar: 1.469
Bytte bedøm.?