{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

høj pris = kvalitet min røv. {{forumTopicSubject}}

Aaaaiiigh, jeg købte nye støvler/sko for 2 uger siden max. Der er noget lamme agtigt inde i dem og de er derfor dejlige varme, eller de VAR.
Limningen på noget udeforan er gået op så nu strømmer kulden ind og hvis der er for meget vand/det regner smutter det også ind.

TAK, det var så lige 700kr ud af vinduet.

Købte en D&G tshirt på udsalg fordi det var en udgået model, til 150kr - lortet gik op i sygningerne efter få uger.

Mine dyre ridebukser sidder af røv og sygningerne er sq ikke så gode heller.

Men det tøj og andet jeg har købt billigt, fx. mine ridebukser fra netto er deeejlige og kostede kun 200kr. Mine kawasaki og reebok sko er wonderfull og sidder godt. Billige tshirter af alverdens ukendte mærker og sikkert mange fra kvickly, føtex & bilka fejler intet og har holdt længe.

IH! Minder mig bare om at jeg ikke gider give de ekstra penge fordi det holder sq ikke en meter bedre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  høj pris = kvalitet min røv.
  • #1   4. nov 2009 Enig !

• #2   4. nov 2009 ja, jeg kunne jo ikke være mere enig! bortset fra at jeg nu ikke synes at reebok er billige (;

• #3   4. nov 2009
    I forhold til et par Addidas, nike, fred perry eller hvad man ellers kan anskaffe sig - så holder de sig godt nede i pris vil jeg mene ;).
    Især hvis man køber den normale sorte eller hvide model.

• #4   4. nov 2009 men mht. bukser, er jeg meget glad for mine killah højtaljede bukser, og mine miss 60 smiley de holder tilgengæld fantastisk - og miss 60 bukserne bliver brugt mindst 2 gange hver uge, og jeg har haft dem siden sommerferien 2008, og de fejler stadig intet smiley

• #5   4. nov 2009 ja, det er selvøflgelig rigtig nok (: jeg holder mig til de plane - nemlig de helt almindeligt sorte, og de er jo så nogen af de billigste (;

• #6   4. nov 2009 haha, mente of cause selvfølgelig og ikke selvøflgelig (:

• #7   4. nov 2009
    Mine bukser giver jeg aldrig over 300kr for - det har jeg simpelthen ikke penge til når jeg selv skal betale.
    Har nogle D-XEL om jeg har haft fra jeg var 14år og er 16år nu, de fejler ikke noget som helst og er fra en børnetøjsforretning der ikke lige kan findes over alt. Da min mor forbarmede sig over mig sidste år og gav 500kr for nogle, tja de er gået i stykker og op i sygningerne omme på røven. baaaah man.

En stor del af grunden til at jeg køber billigt er at jeg selv skal betale alt mit tøj og alt andet til mig selv undtagen mobil regning og buskort, hvilket betyder at jeg ikke skal købe et par bukser til 1000kr og en tshirt til 500kr - for så har jeg kun 500kr til resten af måneden.

• #8   4. nov 2009 Så enig! Meget af det man giver kassen for er rent lort!
    Det i den billigere ende er ofte udemærket, man er ihvertfald ikke græde færdig når det går i stykker smiley

Er det nu man skal sige man var så dum at give 400,- for en snor med fjer på til håret i går?

• #9   4. nov 2009 Jeg giver dig fuldstændig ret.
    Jeg har aldrig nogensinde gået op i at det hele skulle være mærkevarer, men har oplevet præcis det samme som du beskriver hos mine veninder, hvis tøj også nemt gik i stykker. Blandt andet også en D&G shirt.
    Folk er ved at falde ned af stolen når jeg fortæller at jeg sagtens kan finde på at købe noget tøj fra Bilka eller Kvickly, så længe jeg syntes det er pænt. Men det har altså bare bevist, at det holder super godt plus det faktisk også er til at overkomme med hensyn til penge.

• #10   4. nov 2009 mine totti ridebukser til 300 kroner har holdt i 2 år nu.. men de trænger også til en udskiftning.. det er ikke syningen der er gået.. de er bare slidt op smiley

elsker alt mit billige lortetøj, for det holde fandme længere end noget andet smiley

• #11   4. nov 2009 ja, det kan jeg så godt se! jeg er så heldig (og møgforkælet tror jeg man vil kalde det) at mine forældre betaler mit allermest nødvendige tøj og skotøj, mit buskort, min mobilregning, min hests opstaldning, det mest nødvendige udstyr til ham + undervisning. tilgengæld har jeg intet job, da jeg ikke rigtigt har tid, og så må jeg jo spare alle de penge op jeg får en gang i mellem, og så gemme dem til jule- og fødselsdagsgaver, tøj som jeg selv skal købe, penge til fornøjelser osv. når jeg køber tøj kigger jeg derfor også meget på prisen!

jeg var så heldig at få de miss 60 bukser til 375 dkk eller sådan noget, da jeg var på ferie i Tyskland..

• #12   4. nov 2009
    Haha ja, det er de nemlig smiley
    Min veninde fra min gamle klasse der er super mærkevare freak syntes at min tshirt og trøje var pisse fed og spurgte derfor hvor det var fra. Svarede " Kvickly og Bilka " også var det ikke så interessant mere smiley

• #13   4. nov 2009 Kunne ikke være mere enig!!!

• #14   4. nov 2009 Der er jeg nok typen der skal have kvalitet. Det har jeg dog ikke. Jeg ødelægger ting ligesom jeg skifter underbukser? o0
    Et par staldstøvler kan jeg ødelægge på et år. så nu har jeg et par slidte jeg er rigtig glade for. Mine spore passer til osv. Der er bare huller over det hele. så har jeg sagt dem bruger jeg når der er tørt. Idag har jeg lige fået nye. Dem må jeg så se om jeg kan passe bedre på, og derfor kun bruge dem de kolde tidsppunkter mm.
    Ridebukser ødelægger jeg også. Stikker en greb i benet på mig mm. Altså -.-'
    Det er min mor der betaler, så det bliver gerne 'det billige.'

• #15   4. nov 2009
    Jeg er også ekspert i at ødelægge ting ;).
    Bla. derfor jeg aldrig giver over 300kr for en mobil og helst 1kr - da den får tæv, rent ud sagt og bliver udsat for diverse ting. Så den skal kunne holde til at blive smidt med, tabt på asfalten, tabt i vand, malet på, skrevet på med våde hænder og jord fingre osv.
    Også derfor touch er udelukket for mig.

• #17   5. nov 2009 Med hensyn til mobil så skal jeg også have de billige, for ellers går de i stykker med mit fantastiske held, og må tilføje at teknik og jeg ikke er gode venner. Altså jeg er rimelig ferm til det. hvis jeg selv skal sige det, men jeg kan crashe en PC på 5 min og jeg gør INTET...

Nå, jeg har købt ny mobil Nokia 3720 classic, og den er holdbar, se evt. her...
    http://www.youtube.com/watch?v=TNyw5WLxm8k
    http://www.youtube.com/watch?v=mnk1UYBblq0&NR=1

og der er mange andre...

• #18   13. mar 2012 er det så nu jeg skal sige jeg fik to par only og et par tiger of sweeden jeans til den nette sum af 45 kr? hurra for genbrugsbutikker... jeg er så nærig med tøjoengene at jeg næsten hellere vil gå nøgen end at købe noget i en tøjbutik, der ikke mindst er sat 50%ned....

Kommentér på:
høj pris = kvalitet min røv.

Annonce