{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for høj pris
  • #1   2. jan 2015 Nu vil jeg gerne byde ind med noget andet, og du siger bare "Klap i Hippie", hvis det ikke er noget du har brug for. Men... bedre billeder ville i hvert fald få din annonce til at "sælge" bedre. De fleste af billederne er nemlig meget små og grumsede smiley

• #2   2. jan 2015 Synes at din annonce er lidt svær at overskue.
    Kan kun tilslutte mig Hippie & Hættemågen.
    Bedre billeder, gerne af alle hendes gangarter. (Det er køberens første indtryk af hende, stod jeg som køber ville du allerede havde tabt mig på billederne)
    Hvad med afstamning?
    Hvad med resten af hendes gangarte du skriver meget om hendes tølt, men ikke de andre?
    Hvor erfaring er hun i forhold til sin unge ridealder? (Juli-november)

Ærlig talt så står jeg som læser og tænker at prisen virker meget høj i forhold til annoncen, billederne og alder jeg ville nok mere vurdere hende til omkring de 22-25.000 kr. (Udfra min mening, andre vil nok stå og tænke noget andet)

Sjov kommentar at skrive "kan læsse af en mand."

• #3   2. jan 2015 ud fra teksten syntes jeg 25-30.000 er en meget fair pris. men udfra billeder vil jeg ikke vurdere så højt, da de er utydelige og mange er slet ikke til at se. syntes det er ærgeligt at tekst og billeder ikke hænger sammen. smiley tænker du måske slet ikke kan sælge hende til 25-30.000 da folk ofte ser billederne før teksten, og i dette tilfælde vil folk springe annoncen over eller scrolle videre, fordi billederne er så dårlige.

• #5   2. jan 2015 Jeg synes din tekst er meget uoverskuelig.. Få nogle punktummer ind, og start dine sætninger og navne med stort. Det gør altså en stor forskel. Samt billederne skal være bedre. Du kan på ingen måde danne dig et billed af hvilken hest der er til salg på de billeder.

Jeg synes at annoncen er lidt sjusket..

• #6   2. jan 2015 Vil også sige at der skal sættes komma, og punktum for at gøre den overskuelig,

Kommentér på:
for høj pris

Annonce