Haha, latterlig cyklist! {{forumTopicSubject}}
Ja, vidste godt at de kører som død og helvede de cyklister inde i København. Og at de ikke viger tilbage for noget. Men blev dog alligevel overrasket over, at da vi trillede langsomt af sted, på vej til at finde en parkeringsplads, kørte en kvindelig cyklist nok sidst i tyverne ind i vores bil bagfra!
Min mor ruller vinduet ned og råber "Hvad f... laver du, du kan sgu da ikke bare køre ind i vores bil!" Kvinden kører så forbi os, svinger ind foran og begynder at køre vildt langsomt, så vi ikke kan komme forbi. Hun vender sig om, og min mor vifter af hende for at få hende til at fjerne sig. Så giver cyklisten os fingeren, kører endnu en meter og stopper så cyklen op og hopper af. Meget ophidset kommer hun hen til det nedrullede vindue og råber så "Sidder du og giver fingeren til folk i trafikken?" (Øøh, tænker jeg, det var da vist ikke os, men hende selv, der gjorde det? Forvirrede individ.)
Min mor råber af hende, og brokker sig over at hun bare kører ind i vores bil på den måde. Det skal lige siges, at det var helt med vilje, hun havde gjort det, hun kunne let cykle udenom!
Så er det kvindemennesket giver den sidste afsluttende spydighed før hun går tilbage og svinger sig op på cyklen: "Ja, ja, men det er sgu da min cykel, der fik en ridse!"
Jeg sad bare og lignede et stort spørgsmålstegn!
Er jeg virkelig helt galt på den, når jeg tænker, at hvis man vælger at køre ind i en bil på sin cykel - ja, så mister man altså retten til at brokke sig over, at ens cykel gik i stykker
Råbte også bare til hende at hvis hun ikke ville have ridser i sin cykel, burde hun måske lade være med at køre ind i folks biler. "Klamme bil," sluttede hun af med elegance.
Vidste godt, at de var slemme de cyklister i KBH, men ikke at det var kommet så langt ud! Haha.
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Ej nu håber jeg ikke jeg kender personen xD
jun 2005
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 204
Så sjovt! Københavnere... xD
Åh, hvor er jeg glad for Nordjylland
Haha :b
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 806
KBH er et vildt sted xD
Haha, latterlig cyklist!