{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge pony :( :(
  • #1   2. nov 2009 Jeg troede det ville blive meeega hårdt, savner den, men det er ikke så slemt faktisk! i;

- Tænk på det er egoistisk at beholde den, ved selvfølge ikke hvorfor du skal af med den, men fx. hvis du ikke kan ride pony mere, er den synd den ikke kommer til stævne, hvis du er for stor, er det egoistisk at tænke på det er bedst for dig du er ponyen, end den bliver solgt til en mindre rytter, osv osv smiley

• #2   2. nov 2009 Jeg er vokset fra den, jeg skal have en der kan lidt mere..

• #3   2. nov 2009 Jeg har aldrig solgt en hest der 'betød' noget for mig. Dvs.. Min mor (Opdrætter) har haft mange heste og solgt en del. Og den eneste jeg kan huske jeg stor tudbrølede ved var Goliat der skulle til USA.
    Jeg står nok selv indne længe og ksulle sælge nogen af mine ):
    Men som Gitte siger. Tænk på det du ikke kan give ponyen.. Eller hvor'n man nu skal sige det.

• #4   2. nov 2009 Jeg solgte min fordi jeg var blevet for stor til den, og fordi jeg alligevel skulle til at ride hest. Det hjalp mig at vide at jeg alligevel snart ville få en ny hest, og så det at han fik det bedste hjem man kunne tænke sig for en hest smiley

• #5   2. nov 2009 Jeg står lidt i samme situation ;s Jeg ved heller ikke om jeg skal sælge min som hyggepony... Jeg vil gerne have hest, men vi har ikke råd til 2. Alternativet er så at sælge min pony og så købe hest. Problemet er bare, at hun har fået konstateret slidgigt i begge bagben - hun må stadig rides på hver dag, men der er sindssygt meget der skal tages hensyn til. Samtidig er jeg vokset fra hende, altså vægtmæssigt kan hun SAGTENS bære mig, det er ikke det, men jeg er for langbenet smiley jeg ANER ikke hvad jeg skal gøre.

Det JEG tænker hvis nu jeg sælger hende er, at jeg vil så vidt muligt finde en køber hvor jeg kan besøge hende ofte. Og så tænker jeg på alt det hun har givet mig, og alt det hun ville kunne give en ny rytter (:

• #6   2. nov 2009 Så er den tilsalg, puha det er hårdt smiley

• #7   3. nov 2009 Min pony er lige blevet solgt. Det er hårdt at komme af med sin "bedste ven" Men han fortjener noget nyt og nogle andre oplevelser. Tura gav mig så mange fede oplevelser og hjalp mig igennem mange ting, så det skal han også gøre med hende der skal have ham.

Også hvis man ved at hesten kommer i ordenlige hænder, så syntes jeg ikke det er så slemt.

• #8   3. nov 2009 er i samme båd /;
    skal sælge min pony, da jeg bliver for gammel.
    véd det bliver svært, men det er det bedste for os begge, lad dette blive en lille trøst for dig.. (:

Kommentér på:
At sælge pony :( :(

Annonce