{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

at sælge sin pony ... {{forumTopicSubject}}

Kender i det ?

14 år gammel, festabe, lige starten i niende og absolut INGEN lyst til ponyen?

sådan har jeg det nu, og har netop lige snakket i telefon med nogle , der skal ud og se på hende på fredag.

Nu sidder jeg så med en stor klump i halsen, og ved ikke om, det nu egentlig er det jeg vil? ..

<b> kender i det, og hvordan gør/gjorde i ? </b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sælge sin pony ...
  • #2   13. aug 2008 nej kender det ikke for jeg vil ydnytte min pony tid,,,,,, men syntes da du skal sælge når du ikke gider mere

• #3   13. aug 2008 jeg vil helt vild gerne ha hest og jeg er lige startet i 8 klasse. Jeg er ligeglad med fester, jeg vil helst ha en pony.. Men forstår dig godt hvis det er sådan du har det. Hvis jeg var dig ville jeg beholde hesten og prøve og se om du kan få en part på den så du ikke selv skal passe den ;b

• #4   13. aug 2008 Hold en pause, smiley

• #5   13. aug 2008 jaa, det burde jeg også.
    Men den har spat, og må ikke stå stille ...

Holder du pause ?

• #6   13. aug 2008 jeg syntes bare, at den har fortjent bedre..
    Det er også svært at få tid til pony, arbejde, lektier, skole, venner..

Lundby:
    jeg er ikke den store stævnerytter pga. forældreopbakningen,
    så jeg føler ikke, at jeg har så meget at udnytte.. (:
    Men jeg kan sagtens forstå, at du gerne vil nå langt, når du har mulighederne smiley

• #8   13. aug 2008 Malle:
    Det er muligvis også lån, dem der skal ud og se på hende smiley
    også af den grund, hvis jeg rigtig rigtig meget fortryder..

• #9   13. aug 2008 bare det at du jar beslutte dig for at der er noget du hellere vil gør at jeg mener det ville være bedst at sælge

• #12   13. aug 2008 jeg har bare ikke redet særlig meget hele ferien, og på den ene side, så GIDER jeg bare ikke.
    På den anden side, så har jeg bare haft så mange gode timer med den pony, og det kan jeg ikke bare lige sådan give slip for.. :'s

• #13   13. aug 2008 Jeg havde det lidt på samme måde som dig sidste år.
    Ville ikke sælge ponyen, men gad/orkede ikke at ride.
    Så havde vi en mand ude, som skulle kigge på en af de unge heste. Han gav mig lige en ordentlig opsang. Og det fik mig igang igen - Nu rider & passer jeg hestene på fuldtid :b
    Giv det lige en chance - Lysten kommer højest sandsynligt igen ! Du har jo ingen fortrydelsesret når hesten først er solgt (:

<i> - Jette

• #14   13. aug 2008 ' Glemte lige at tilføje at grunden til jeg holdt en pause, var fordi jeg havde det rigtig skidt i skolen, hvilket har påvirket mig utrolig mege igennem de 3år jeg gik på den skole. Og ikke fordi min lyst forsvandt (:

• #15   13. aug 2008 Stald jessen:
    mange tak (;

kan man godt bare sådan "tage hesten tilbage igen", hvis man låner den ud ?

• #16   13. aug 2008 ja, det er jo din hest. Men du skal jo først snakke med dem

• #17   13. aug 2008 jeg har ikke haft det i 9. men er lige startet i 1 G og har det som om jeg er dne sygeste lyseslukker ; "jeg kan ikke tage med i aften, skal til stævne imorgen" osv, men jeg har ikke mistet interresen.

• #18   13. aug 2008 Okay(:
    Ja, ville også føle mig som en lyseslukker, men nu er jeg heller ikke den alt for store stævnerytter, hæhæ(;

Men altså, de kommer og ser på den, og altså, den er jo ikke væk endnu, og det er slet ikke sikkert, at det er noget, så nu må vi se (;

• #19   13. aug 2008 Nej for jeg finder absolut ingen interesse i fester og lignende ungdomsting.

• #20   13. aug 2008 Da jeg var teen, havde jeg ingen problemer med den slags. Havde både interesse i at feste og at ride, så havde plads til begge dele i mit liv.

• #21   13. aug 2008 nu er der heller ikke fordi det KUN er på grund af fester, men de dage jeg skal til fest og sådan, der får jeg ikke redet..
    Jeg tror bare, at jeg prioritere mit ungdomsliv højest lige for tiden, og
    så har min pony bare fortjent bedre..

• #22   13. aug 2008 Sidste år havde jeg mærkeligt nok ingen problemer, selv om jeg havde regnet med det! jeg kom i byen næsten 2 gange om ugen, red 2-3 ponier hver dag og var til stævner hver weekend. Jeg havde tid til mine lektier, og var sammen med mine venner om aftenen + jeg havde et fritidsjob e gang om ugen. Jeg afsluttede min 9. klasse med et super eksamensblad og jeg følte ikke jeg var gået glip af noget mht. fester.

Spørger man mig nu hvordan jeg gjorde - er jeg total blank - og jeg frygter allerede hvad jeg skal gøre de næste 3 år - jeg vil ikke stoppe med at komme til fester - og jeg vil stadig være aktiv stævnerytter. Jeg kunne godt bruge et længere døgn

• #24   13. aug 2008 havde en periode også men det gik over, jeg gav ham fr4i i 3 uger hvor han gik og hyggede sig og så fik jeg lyst igen,, nu er jeg SÅÅH glad for at jeg ik solgte fordi jeg elsker ham over alt på jorden ; p ,, og har massere tid til fester , venner osv. man må bare kombinere og give ponzen fri en gang imellem, det har de jo også godt af ,,

men hvis du ved du ikk skifter mening synes jeg du skal sælge den ,, det er nok det bedste sååh, men jeg er bare glad for jeg ikk gjorde selv om jeg overvejede det : )

• #25   13. aug 2008 *NSR* sara og zorro smiley

. wow !

• #26   13. aug 2008 jeg syntes personligt, at det er super flot at se, at i har overskud til det smiley

Min bedste veninde, som endda har vildeste forældre og søskende opbakning kan heller ikke se, hvordan hun får tid til det, <b> selvom </b> hun har de bedste muligheder..

• #27   13. aug 2008 Nej det kender jeg ikke for har slet ikke været så prviligeret at have hest da jeg var 14 år gammel. Jeg måtte gå til ridning en gang om ugen, det var hvad der var råd til så jeg var dybt taknemlig.

Synes ikke bare man sælger sin hest fordi man ikke gider den mere. Og den med at " jamen den fortjener bedre og der er ikke så meget tid pga skole, lektier osv " dårlige undskyldninger min pige, så skule du prøve at blive voksen, og se om du så har tid. Men selvføelig fortjener din hest bedre hvis du slet ikke gider den men ellers må du nosse dig lidt sammen og tage ud til den hest som gerne ville være din bedste ven.

• #28   13. aug 2008 Anitta K:
    Fair nok, at du ser det på den måde.

• #29   13. aug 2008 evt. få en part til den, 2-3 gange ugentligt ? : ) jeg har en part 2 gange ugenligt og er sååg glad for det , for så får jeg lige de extra fridage jeg har brug for en gang imellem : p hehe

• #30   13. aug 2008 Sara & Rex:

Det kan jeg da måske overveje (;
    somsagt har jeg stadig ponyen som jeg plejer, så nu må vi se (:

• #32   13. aug 2008 Nej, mine to dobbeltliv flyder fint sammen. (:
    Mange får det sådan med deres ponyer, når de kommer i den alder (15-16 år), kærester og fester tage over. Så skal man sælge i stedet for at svigte sin pony.

• #33   13. aug 2008 mit dobbeltliv / mine to liv *
    det andet lyder lidt sjovt. smiley

• #34   14. aug 2008 NEj kender det ikk smiley

Jeg har det sådan altid mine heste først... jeg har ''anskaffede'' dem, så er de også mit ansvar smiley
    JEg har tid til det hele, jeg tager til fest når jeg har lyst og står op næste morgen og hjælper med hestene, nu er jeg jo så heller ikk en der går ud og kun tænker på hvor fuld man skal være! smiley når jeg sover hjemme ved mine venner eller veninder, er mine forældre søde til at tage hestene. Og mine venner og kæreste (når jeg har det) ved at det er hestene først og det er helt ok med dem..

Men som sagt, hvis du ikk har lyst, men stadig ikk kan sægle Quick, så lån hende ud eller få part og så finde ud af om det er det du vil smiley

Kommentér på:
at sælge sin pony ...

Annonce