259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

skal tage mod til sig skal tage mod til sig

Jeg røg af min venindes hest (på 180 stg) i vinteres, vi skulle ride hen over en mark til ridebane. Der bliver han bange, der ved fik jeg en flyve tur på cirka 3 meter op i luften og bliver smække ned på den frosen mark, lige ned på min hofte. For sige det lige ud gjorde det sindsyg ondt.
Jeg kommer op på den hest bagefter ved en der holder ham og vi går en rundte og jeg stiger så af.
Begrund at faldet, humper jeg i 2 uger (har været på hospitelet, intet var galt) og efter 3 uger ved være ok efter faldet så jeg tager op hos min veninde og rider på en anden hest (hun har 4) og i selvskab af nogle, men da jeg skulle ride hen over den mark igen og ikke var den samme hest, men mit hjerte var oppe i halsen da jeg red rundt der i det ¨fri¨.
Da jeg var bange for denne hest også skulle blive bange for noget og historien gentager sig igen. og de andre gange jeg har redet den hest, havde jeg trukket den hen over marken.
Men så rykket hun hestene hvor der var ridehus, og ridebane på stedet, og jeg har aldre taget ud og ridetur.
Men så her i slutningen af måneden skal de rykke hestene, og hun har spurt om jeg ikke nok kunne ride pony hen til det nye sted, sammen med de andre rytter og heste, og jeg ved bare ikke om jeg ville være et nervøs sambrud eller?
Hvordan pokker kommer man til slappe af, og tage mod til denne tur? nogle gode ideer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
skal tage mod til sig

Annonce