192 visninger
|
Oprettet:
At snyde i udfordring med logment? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle:)
Da det pludselig er vældet ind med udfordringer ved mine ponyer, ville jeg høre om det at snyde hvis man f.eks i et logment skriver følgende:
Kigger I ikke lige forbi mine udfordringer, men stem fair.
Er det egentlig at snyde?
Det ville jeg personligt ikke mene da man jo skriver at de skal stemme fair. Men er det ikke bare at gøre opmærksom på at man har udfordringer?
Mange tak på forhånd til alle. (Spørg da jeg ikke vil snyde) Håber I forstod
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 886
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 2.047
Det kan du jo egentlig have lidt ret i, for man må jo heller ikke gøre opmærksom på at man har annoncer, så det kunne der godt være noget i
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.839
Men for at svare åp spørgsmålet så nej. Det er det ikke, hvis man ikke opfordrer til at stemme på ens egen hest. Men som tidligere nævnt er det ikke tilladt og "reklamere" med udfordringer i et logment
maj 2009
Nemlig.. Og hader folk der efteraber, som f.eks i deres profil med at skrive efter bare lave lidt om på det.. Jeg har lige lavet lidt om i min profil tekst, og da jeg kommer ind og min veninde spørg om jeg vil kigge hendes profil igennem ser jeg at hun faktisk har skrevet det samme som mig bare formuleret på anden måde, det er ved at drive mig til vanvid.. Undskyld mit sprog, men det skulle jeg bare ud med da jeg synes det er for groft. urh
maj 2009
At snyde i udfordring med logment?