{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at blive snyde
  • #1   5. aug 2011 Ja jeg er. Hvilket desværre også resultere i jeg ikke handler her inde mere.
    Jeg politi anmeldte hende.

• #2   5. aug 2011 Er 7-9-13 ikke blevet snydt herinde..

• #3   5. aug 2011 ja jeg blev snydt med en trense jeg købte....
    jeg har så sat den til salg igen men har oplyst alt og taget ordenlige billeder af den så folk kan se hvad de køber.

• #4   5. aug 2011 Ja desværre op til flere gange.... Bliver lige skuffet hvervgang, tænk at voksen mennesker ikke er erlig. De må have en dårlig smag i munden...Syndt at få skal ødelægge for os der er erlige

• #5   5. aug 2011 Er også blevet snydt, men var lidt for ivrig. Normalt får jeg folks fulde navn og adresse, også gerne nummer, men jeg havde endelig fundet de gamacher jeg havde ledt efter, så jeg betalte, men har stadig ikke modtaget dem.

• #7   5. aug 2011 ja for nogle år tilbage, for over 5000kr. har flere veninder der er blevet snydt af forskellige personer, så i dag har vi en "hade-liste" over personer vi skal holde os fra. der kommer løbende nye folk på, og på den måde hjælper vi hinanden til hvem vi skal holde os fra.
    men i dag handler jeg også kun med folk der oplyser adresse og tlf.nr. så har jeg det som sikkerhed.

• #8   6. aug 2011 Naja T: hvor har i denne hade liste, den den vil jeg gerne tilføje navne til - den burde være tilgænglig for alle smiley - men kunne vi nu får indført G- handel på Hg var vi ude over det " kedelige" problem med det kan nok først komme hvis der er flere der skriver til " kontakt" også under ris/ros at man gerne vil have det indført, jeg har gjort det!!!

• #9   6. aug 2011 Nej det er jeg ikke, men jeg tager også mine forbehold, og handler helst face to face end over posten smiley

• #10   6. aug 2011 det er en liste vi har herhjemme privat, da sådanne lister desværre ikke må være offentlige tilgængelige, da det ikke er lovligt at hænge personer ud offentlig.

• #11   6. aug 2011 er også lige blevet snydt!! smiley
    forstår ikke hvordan folk kan have samvittighed til at tage røven på andre mennesker! hvis de vil sælge deres udstyr så overholder man sgu handlen! og "sælger" ikke den samme vare til flere på en gang..

er der nogen som har en idé om hvad man kan gøre for at komme i kontakt med en der har snydt en, hvis personen helt har valgt at lade være med at svare eller noget ???????????

Kommentér på:
at blive snyde

Annonce