{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

En wow oplevelse. {{forumTopicSubject}}

Har virelig haft en wow oplevelse idag, og ville lige dele den med jer andre :b

her på lørdag, skal jeg til stævne på unghesten(4år) for første gang.

så der bliver jo trænet og trænet, og vi skal stille op i:
plesure W&T og Trail.

og plesuren har vi nogleenlunde på plads, men det med trail fra ryggen er helt nyt, så i dag gik vi igennem en låge forførste gang, og det indebære altså lige pludselig at hesten skal styres med en hånd og gå sidelæns, hvilket han aldrig er blevet udsat fra ryggen af før, men vi kom igennem.

MEEEN jeg har altid haft en hvis angst for lågen, jeg har været så bange for at side fast, og i dag kom jeg i en situation to gange hvor jeg ikke viste hvad jeg skulle gøre, for jeg hviste hvis den ramte ham ville han gå i panik. Men jeg gik totalt i panik og sad og rystede over det hele og tårene løb ned af kinderne på mig. og fønne tænkte bare "åh shit, jeg må nok hellere stå stille" (Vindunder hest)

På vjen hjem rider vi på en vej med dyb grøft på bekkesider, og der var lige 15-20 mortorcykler ude og køre, og det skal der med siges selvom han er redet meget på vejen har vi ALDRIG mødt sådan en, og lige pludselig stod han over for 15-20 styk. og hvad gør hesten, er fuldstændig ligeglad og fatter ikke lige meningen med vi skal stå her og glo når vi er på vej hjem. jeg var helt oppe i skyrene, han løb ikke eller blev bange.

men selvfølgelig 100meter lænere henne af vejen liger der et træ nede i grøften og det har ligget der i over et halvt år, og vi rider forbider så mange gange om ugen. det skulle han da virkelig blive bange for og hidste sig helt op over. tossede hest.

Ups. det blevet ligt langt.

- M.A.J

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En wow oplevelse.
Kommentér på:
En wow oplevelse.

Annonce