451 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Historie. - nogle der kan hjælpe? Historie. - nogle der kan hjælpe?

Jeg skal skrive en meget meget lille historie til imorgen.
- den skal være på engelsk, men hvis bare nogle vil hjælpe mig på dans skal jeg nok selv oversæt den. - jeg har bare ingen fantasi, så jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal skrive.

i historien skal disse ord indgå;

Mand, Hus, Børn, By, Bil, Kone, Blomster, Chair, Table, Nabo, School, Lære, Søster, Bror, Onkel, Hotel, Vejr, Kage, Mus, Bøger, Køkken, Kat, Skoletaske, Ung, Gammel, Dejlig, Grim, Dyrt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Historie. - nogle der kan hjælpe?
  • #1   29. sep 2009 øj min hjerne er li død men har du prøvet at tage det ord for ord? altså du starter måske sådan ': der var engang end mand han boede i et hus... osv. osv. osv xD

• #2   29. sep 2009 there was once a man, his wife and their two children. They lived in a nice little house with lots of flowers. Their house had a lot of furniture, especially tables, chairs, all their furniture was very expensive. in their kitchen is always cake. outside their house had the most beautiful green blomster.børnene go both to school, they have the finest small school bags of cat and mouse on. their learning is their uncle's sister's neighbor's brother who is very young, and also owns a hotel which is very gemmelt and ugly.

er det rigtig oversat? :')

• #3   29. sep 2009 there <b>once was</b> a man, his wife and their two children. They lived in a nice little house with lots of flowers. Their house had a lot of furniture<b>s</b>, especially tables <b>and</b> chairs. <b>All of</b> their furnitures <b>were</b> very expensive. <b>I</b>n their kitchen <b>there's</b> always cake. outside their house <b>they had the most beatiful green flowers</b>. <b>Both of their children goes to school</b>. They have the finest small <b>schoolbags with prints of cats and mice on</b>. Their <b>teacher</b> is their uncle's sister's neighbore's brother, who is very young, and also owns a hotel which is very <b>old</b> and ugly.

tror jeg(;

Kommentér på:
Historie. - nogle der kan hjælpe?

Annonce