Nogle kommentarer, til historie? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg elsker at skrive historier, men er kørt træt i det altid handler om heste, eller andre dyr.
Så nu ville jeg prøve noget nyt, og det er så hvad jeg har fundet på ind til videre (så det er kun noget af den/ starten)
Vil gerne have nogle kommentarer Ris/Ros
Jeg, - Jeg kan kun huske de sidste sekunder, meget tydeligt…
Jeg sad med min mobil, pludselig skreg mor og bremsede.
Jeg kiggede op og så kun lige lastbilen, i et split sekund, derefter var der intet?
Jeg følte jeg var død, men hvorfor kunne jeg så tænke?
Så vågnede jeg op. Jeg var besvimet og vi var kørt galt.
Mor lå ved siden af og blødte fra hovedet og mange andre steder.
Jeg nåede kun at høre hende sige at jeg skulle tænke på mig selv, så faldt hun hen, og jeg blev hevet ud af bilen, væk fra mor.
Jeg faldt i søvn, og vågnede først på hospitalet, far var ved mig og græd.
Jeg fik lov at vågne, jeg havde ondt i hovedet og min arm var brækket, men den eneste tanke der fløj over hovedet, det var hvor er mor?
Men far græd bare. Jeg ville ikke engang spørge, for jeg vidste det simpelthen bare!
Jeg skulle aldrig høre hendes stemme, mærke hendes kram, græde ud ved hendes side, eller bare have hende hos mig. Hun var, - hun var død.
Jeg savner hende rigtig meget, også selvom er er gået flere måneder, men det er virkelig svært, ikke at have en mor.
Og det mest mærkelige var, at jeg havde haft den drøm, drømmen om mig og mor der kørte galt.
Godt nok var det ikke med en lastbil, men det var heler aldrig den samme bil vi kørte ind i, altid en ny.
Men det her var det virkelighed, jeg må bare lære at acceptere det, at hun simpelthen bare er væk!
Jeg har heler ikke været i skole endnu, jeg kan ikke klare, at hører på spørgsmålene om hvad der er sket.
Men er det sommerferie, og jeg skal starte i skole igen, men først på mandag. Ferien er gået langsomt. Jeg har ligget på sofaen hos farmor det meste af tiden.
Men nu er der 1 dag til, jeg skal møde klassen igen, i morgen.
Jeg bliver nødt til at gå i skole igen, selvom det er svært!
Jeg kan jo ikke lukke andre mennesker ude af mig liv, til jeg dør!
Men jeg glæder mig også lidt til at se Carolina igen, hun skal nok støtte mig, hvis Emil kommer med dumme kommentarer, sådan er hun, det er derfor hun er min bedste veninde.
Emil er klassens "alfa han" han mobber ikke, men ved hvornår man er mest sårbar, og har altid de rigtige ting at sige til en, så man bliver aller mest såret!
Det er ham jeg frygter mest, at få kommentarer og spørgsmål fra.
jul 2011
Følger: 44 Følgere: 36 Emner: 65 Svar: 1.051
okt 2012
Følger: 10 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 127 Svar: 327
Hvis den skal være helt fejlfri, skal du huske at rette heler til heller.
jul 2011
Følger: 44 Følgere: 36 Emner: 65 Svar: 1.051
feb 2010
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 82 Svar: 647
Men du må gerne komme med nogle ideer
Evt i pb?
feb 2010
Det her er bare lige skrevet ind, (altså det hele skal skrives og tjekkes igennem igen, inden jeg fortsætter med historien
Også fordi 1 gang man skriver den, kan den lyde fed nok, men så finder man nogle andre ord, som man synes passer bedre
Så ja, ved også der er mange "jeg" i
Og det retter jeg også igen, men jeg skal have nogle flere ting til at passe til det
Tror jeg fik forklaret det på en mærkelig måde?
feb 2010
feb 2010
Nogle kommentarer, til historie?