{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Jeg er godt nok hadet :D {{forumTopicSubject}}

Jeg morer mig så gevaldigt.

Jeg har det meget med at hvis jeg ser en hest der bare ser frygtelig ud på en eller anden måde, så skrver jeg sku min mening.

Altså det er et galleri, man har vel lov til at skrive ens mening? Men der er selvfølgelig mange der kun vil have ros. Men jeg giver sku ikke ros til en hvor hesten virkelig ser mere død end levende ud smiley

Der er 3-4stykker der hader mig en del smiley
1. Jeg solgte en hest til en, fantastisk hest, gik kanon godt, ikke en eneste syg dag. Så får den nye ejer hende, og så kan man læse om den ene sygdom efter den anden, overbelastning af ben og ryg og alt muligt pis. Ja jeg flippede så, hvad fanden har hun gjort ved min hest smiley

2. En lille unge, for at sige det mildt, har en pinto hoppe der nu er tre, hun red på den fra den var omkring 1½ og har startet masse af klubstævner på den, den er over hovedet ikke færdig udviklet eller noget som helst, bliver sindsyg smiley Bare på med en champon og så er det bare at save til hesten går med hovedet mellem benene. Hun står så på den lokale rideskole så det er et pænt helvede smiley Bliver så irriteret, hvorfor lader folk hende ride på en så ung en hest?

3. En tøs der købte en lånehest jeg havde sidste år, eller længere tid siden. os en fantastisk hest. Hun røg af den fordi hun havde smidt en sadel der ikke passede ham. Så nu smed han bare alt af, hun kunne heller ikke gå med ham, hingstekæde og massive ryk. Hun stoppede så med at betale til sælgerne, så sagen kom i retten, de kørte sagen med at hesten ikke kunne rides på over hovedet. Sælger fik så hesten tilbage, dagen efter satte hun sig op, dressur hård dressur som inden hun solgte den, og han har været en drøm hele tiden. Hvad fanden har der været galt med den køber?? SÅ IRRITERENDE!

Der er mange flere der hader mig smiley Men gider ikke skrive flere op smiley

Er jeg bare en sur kælling?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er godt nok hadet :D
Kommentér på:
Jeg er godt nok hadet :D

Annonce