{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Hvorfor sker det her? {{forumTopicSubject}}

Vil fortælle jer en måsk lang historie.
Håber i vil give mig gode råd:D
FØRST VIL JEG SIGE GIDER IKKE LORTE KOMMENTAR.
Altså har været igennem meget med kærester osv.
Så fandt jeg en skøn fyr i 2007. Vi fandt så sammen den 8 januar 2008. Så den 23 september 2009 slog han op pga Han havde mistede følser og hvis havde fundet en anden. Problemet er jeg elsker virkelig den knægt og det værste er at han først forsøgte at slå op over mobil men da jeg ikke havde kigget på mobilen gjorde han det over msn. Altså han skrev det.
Er self total knust. Har haft et stor problem med at kot i mig selv. Og det har jeg vildt lyst til.
Nå men hans bedste ven er min kammerat og hans kammerat vil ikke lyve for mig og er os lidt små vild med mig.
Men hvis vi gir dem et navn så i kan følge med
Eks kæreste. Casper
Casper bedste ven. Jimmy.
Nå men Jimmy og mig snakker meget over headset sammen og Jimmy fortalte så at Casper havde overvejet det i flere måneder. Men mig og Casper har jo været sammen i flere måneder i lang tid. Og vi har jo os været sexsuelt sammen.
Nu kommer det jeg vil have hjælp til. En gang drak jeg meget sodavand(2 dage siden) Men bare jeg ser på en flaske vand er jeg ved at knæk mig. Når jeg kigger på mad for jeg det dårligt. Jimmy tvang mig til at drik lidt i går men fik det der svarede til et kvart glas væske igår og ingen mad. Har ingen appetit.
Hvordan kommer jeg til at spise og drik igen.
Nogen jeg arbejder sammen med sagde jeg bare skulle sige 'F*ck Ham' Men prøver jeg os men elsker jo stadig den dreng..
Har forsøgte at ringe til ham men han tager den ikke selvom han lovede det.
Jeg har kun været i forhold hvor drengene løg for mig.
Nu sagde jeg så at jeg ikke vil have en kæreste igen da jeg er træt af at drengene lyver for mig.
Alle andre sir at jeg nok skal finde en der elsker mig for den jeg er.
Er der nogen af jer der har oplevet det sammen??
Savner ham virkelige men han elsker jo ikke mig.

DETTE ER IKKE LAVET SOM EN 'SE MIG JEG KRÆVER OPMÆRKSOMHED' LOGMENT.
ER LAVET I HÅB OM NOGEN HAR IDEER TIL HVAD JEG KAN GØRE.

det skal lige siges er begyndt at motioner meget for at glemme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor sker det her?
Kommentér på:
Hvorfor sker det her?

Annonce