virkelig skuffet over ham. {{forumTopicSubject}}
Det hele startede med at jeg mødte en dreng over nettet.
vi skrev sammen osvosv, vi besluttede os så for at møde hinanden & det gjorde vi så. efter vi havde mødt hinanden begyndte der at komme lidt følser ind i det, & jeg blev virkelig forelsket i ham.
Nogle uger skrev jeg til ham, men der om intet svar.
jeg skrev engang til, der kom hellere intet svar.
så skrev jeg til ham igen at han skulle sige til mig nu hvis han ikke gad mig, eller havde en anden. - han skrev til mig at han havde noget med en anden, & det vil så sige det er en jeg har gået på skole med, og en som jeg virkelig er uvenner med. jeg skrev fint, hvis du virkelig vil ha det sådan her, så bliver det sådan.
- nogle dage senere skrev han så undskyld til mig osvosv, & jeg tilgav ham selvfølgelig. Nogle dage senere skrev han; jeg har ikke følser for dig, men for én anden, & det vil så sige det var hende som han droppede mig for før.
- Vi blev så venner igen igen, & han begyndte at skrive søde,skat osv til mig. Vi mødtes til en fest. jeg ville lige snakke med ham, men han ville ikke snakke med mig. Da festen var slut & jeg var taget hjem skrev jeg til ham; nu må du virkelig godt finde ud af hvad du vil, jeg kan ikke holde til det her i længden. Han valgte så at droppe mig for hende den anden.
Igår blev vi så venner igen, & vi aftalte at denne gang blev det kun venner. - jeg sagde til ham at jeg tilgav ham kun hvis han lovede at han aldrig nogensinde bare ville pisse mig af igen, & det lovede han at han nok skulle lade være med.
Mit problem er så bare at jeg ved ikke om jeg kan stole på ham mere. - han betød virkelig virkelig meget for mig til at starte med & jeg var virkelig nede de dage efter hvor han have droppet mig, jeg græd & græd. Vi er endelig blevet venner igen, & det er os fint nok, men problemet er bare at han virkelig godt kan lide hende den anden & jeg tror snart de bliver kæreste. Jeg føler mig lidt røvrendt at ham, fordi det var trods alt mig der havde noget kørende med ham først, og så dropper han mig bare for hende den anden /';. Jeg er så bange for han dropper mig igen, & jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre så. - jeg er endelig ved at blive glad igen, istedet for at være nede hele tiden fordi han droppede mig, men jeg orker virkelig ikke at tænke på hvad der kan ske.
Alle siger jeg skal droppe ham, fordi han ikke er det værd. men det er bare så pisse svært, fordi han betyder virkelig meget for ham, & jeg kunne virkelig godt li ham engang. - det er som om jeg virkelig bare ikke kan slippe ham.
hvad skal jeg gøre? /';.
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 888
han er skredt fra dig gang på gang, han vil ikke noget med dig, når han vælger dig fra på den måde.
du har tilgivet ham én gang, og den missede han - hvis han virkelig kunne lide dig, eller så dig som en veninde, så ville han ikke pisse dig af igen .. og det gjorde han.
maj 2009
Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
Ja altså umiddelbart ville jeg sige du skal droppe ham eller i vert fald kyle alle dine føleleser for ham langt af helved til..
Men det virker som om han betyder rigtig meget for dig så det er jo svært bare lige at gøre...
Nu er det ikke helt det samme men her i sidste uge så hele skole ugen snakkede jeg overhovedt ikke med min bedste ven (han går på samme skole som mig bare klassen under)
Og det var en fuldstændig omvæltning for os da vi plejede at hænge op af hinanden 24/7
Så blev han rigtig ked af det og sådan og vi kom osse op at skændtes men det endte med at om fredage sad vi begge og tudbrølede over web og så mødtes vi så bagefter og ja vi fandt ud af at vi bare ikke kunne leve uden hinanden....
Så altså jeg ved hvor svært det er for dig hvis du skal droppe ham helt /:
Men jeg ville ikke ligge flere følelser i hvis jeg var dig ..
Håber du kunne bruge dette lange indlæh :b
Sofie
jan 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Emner: 610 Svar: 1.644
jeg forstår ikke hvorfor han bliver ved med at pisse mig af gang på gang. - men jeg ved han ingen følser har for mig, men for hende den anden.
desværre har jeg stadig lidt følser for ham.
jeg kommer altid til at tænke på ham, hvis han foreksempel logger på msn, jeg ser et billede af ham eller bare et eller andet.
jeg kan virkelig bare ikke give slip fra ham.
jeg var lige kommer over ham, indtil han skrev undskyld & jeg var så dum at tilgive ham. - nu er følserne kommet tilbage & jeg har prøvet & prøvet men jeg kan virkelig bare ikke give slip, han betyder alt for meget.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Folk man holder af og kan lide vil man altid tilgive.
Tog mig 1½år at komme over en eks, efter at han havde pisset mig af gentagende gange så gik han bare i sidste måned for langt over min linje.
Så du vil nok blive ved ned at tilgive ham og tænke på ham, indtil han pisser dig virkelig af
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 888
jeg er enig med dig i at man kan tilgive folk man holder af, både en og måske også to gange. Men når det går så vidt og gentager sig gang, på gang, på gang, så må man se det i øjnene at personen ikke elsker en, eller holder nok af en til ikke at gentage fejlene.
sep 2007
Og det med at se i øjnene kan man ikke når man holder af personen eller er skudt i den, ikke efter mine erfaringer.
Han skuffede mig så mange gange, fik mig til at cutte og gav mig en depression og seriøse humørsviniger - alligevel tilgav jeg ham for alt.
jan 2007
jeg er bange for jeg skal ud i alt muligt lort, fordi jeg tilgiver ham altid, jeg kan ikke få mig til at sige nej, fordi mit største ønske er jo det bliver mig & ham.
sep 2007
Ikke altid det går så galt. Det gik nok så galt med ham fordi han havde fået mig ud af en depression tidilgere og derfor var mit eneste lyspunkt og det der holdte mig kørerende. Han var sådan set mit liv.
jan 2007
jeg gider ikke stå op om morgenen & tage i skole, jeg bliver meget meget let sur, og jeg er altid ked af det fordi jeg tænker på ham /;.
sep 2007
Det er bare nedtur, selvfølgelig ikke det bedste - men det er noget man oplever når man bliver ked af det. Der handler det om at sparke sig selv gevaldigt i røven og finde noget andet at give sin glæde.
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Drob den dreng, han er virkelig ikke det værd. Tro mig! Når han først har lavet sådan en gang p*s, vil han gøre det igen.. og igen, og igen.. Og du ender ud med at blive såret hver evig eneste gang!
jan 2007
hvis jeg endelig er blevet glad & ikke tænker på ham, så kommer der lige en ny ting som får mig til at tænke på ham.
- men det tager jo åbenbart tid, så jeg må bare vente den tid.
jeg må jo komme over ham på et eller andet tidspunkt /;.
sep 2007
Du må vente eller du må sparke sig selv i røven.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Han udnytter dig efter forgodt befindende, og det vil han fortsat gøre, så længe du ikke sætter en stopper for det.
Tænk på om 5 år fra nu, vil dette spil være fuldkommen det samme, hvis du ikke stopper nu, han sender en sms og du klar til at møde ham og tilgive!
Find en fyr, som har respekt for dig, og som du kan have respekt for, du vil aldrig inderst inde tilgive og respektere ham.
HAr du mulighed for at komme lidt væk møde nye mennesker så gør det.
Kan evt. anbefale 4H kursus i oktober unge mennesker som mødes og tager leder kursus, for at kunne hjælpe og støtte yngre medlemmer, eller find på noget andet. Men men men lad aldrig fyre træde på dig gang på gang det kun dig det går ud over. Og helt ærlig der er søde fyre derude.
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
virkelig skuffet over ham.