161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Killinger.. Killinger..

nogle herinde der mangler en eller to killinger??
De gives væk til nogle som elsker katte,...
min veninde har fået 5 killinger og har fået afsat de 3... De er snart klar til at flytte hjemmefra...
Vi synes det er synd, at aflive de sidste to, og vil ikke sende den på et internat...
så er der nogle her der mangler en sød lille killing??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger..
  • #1   21. sep 2009 hvorfor ikke sende dem på et internat, hvor de får et hjem hos folk der virkelig vil have dem, i stedet for bare at springe over hvor gærdet er lavest og aflive dem!

Og hvorfor overhovedet få killinger hvis man ikke kan tage det ansvar der følger med. Forstår vitterligt ikke at folk der ikke ønsker killinger ikke neutralisere deres kat, så de sølle killinger ikke skal aflives. De har da ikke selv valgt at komme til verden!

Tag dog ansvar.

• #2   21. sep 2009 prøv den blå avis eller sæt seddel og billed op i netto.

• #3   21. sep 2009 killingerne var nu planlagt.. dyrlægen havde sagt at der var tre, der kom dog 5... men eftersom de troede der kun kom 5, så var der kun fundet ejere til de tre som man regnede med kom...

de vil helst ikke have dem på et internat, da dem der ejer killingerne mener at det skader dem...

• #4   21. sep 2009 altså når man vælger at få en kat med killinger, kan man vel aldrig vide hvor mange killinger der kommer......syns de burde tage ansvar og finde de ejere der skal til, ligemeget om der er 5 eller 15 killinger. Så må de vel bare beholde dem til der er fundet nye ejere.

Det skader vel ikke killingerne at kærlige ansvarsbevidste mennesker får dem. Desuden er killinger som regel de nemmeste at komme af med på internater.
    Og de får kærlig pleje, det foder de har brug for, bliver neutraliserede og passet i hoved og røv smiley
    Neutraliserede killinger er desuden bedre, så der ikke opstår samme problem i næste generation...med mennesker der liige lader deres uneutraliserede katte rende rundt, så der bliver ENDNU flere overskudskillinger :S

• #5   21. sep 2009 kan snildt følge din tankegang.. har det på samme måde som dig.. Man har et ansvar og det skal man stå ved...
    Men nu er de katte ikke mine, så der er ikke så meget jeg kan gøre... Jeg ville bare se om jeg ikke kunne finde et kærligt hjem til dem...
    Var det mine, og jeg havde valget mellem aflivning og internat, så ville jeg helt klart vælge internatet... Man afliver jo heller ikke sin hest bare fordi man ikke kan få den solgt...

Kommentér på:
Killinger..

Annonce