Killinger.. Killinger..
nogle herinde der mangler en eller to killinger??
De gives væk til nogle som elsker katte,...
min veninde har fået 5 killinger og har fået afsat de 3... De er snart klar til at flytte hjemmefra...
Vi synes det er synd, at aflive de sidste to, og vil ikke sende den på et internat...
så er der nogle her der mangler en sød lille killing??
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Og hvorfor overhovedet få killinger hvis man ikke kan tage det ansvar der følger med. Forstår vitterligt ikke at folk der ikke ønsker killinger ikke neutralisere deres kat, så de sølle killinger ikke skal aflives. De har da ikke selv valgt at komme til verden!
Tag dog ansvar.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.439
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.309
de vil helst ikke have dem på et internat, da dem der ejer killingerne mener at det skader dem...
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Det skader vel ikke killingerne at kærlige ansvarsbevidste mennesker får dem. Desuden er killinger som regel de nemmeste at komme af med på internater.
Og de får kærlig pleje, det foder de har brug for, bliver neutraliserede og passet i hoved og røv
Neutraliserede killinger er desuden bedre, så der ikke opstår samme problem i næste generation...med mennesker der liige lader deres uneutraliserede katte rende rundt, så der bliver ENDNU flere overskudskillinger :S
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.309
Men nu er de katte ikke mine, så der er ikke så meget jeg kan gøre... Jeg ville bare se om jeg ikke kunne finde et kærligt hjem til dem...
Var det mine, og jeg havde valget mellem aflivning og internat, så ville jeg helt klart vælge internatet... Man afliver jo heller ikke sin hest bare fordi man ikke kan få den solgt...
Killinger..