{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Så svært at give slip! :'( {{forumTopicSubject}}

Dette er virkelig offtopic, men håber det er okay alligevel.

For lidt over 2 uger siden slog min kæreste op, men jeg elsker ham stadig utrolig højt! Hvis der fandtes ord der kunne beskrive hvor meget han betyder forklarede jeg det gerne, men der findes bare ikke ord der kan beskrive det nok!

Hurtigt fortalt så gik jeg i klasse med ham på hf. Jeg ville have fat i ham et ½-1 år før jeg gjorde noget alvorligt ved det.
Da vi fik læseferie tog jeg hjem til ham og fortalte ham hvad jeg følte. Så tog vi den derfra og begyndte at ses mere for at se hvad der skete. Det resulterede så som jeg gerne ville, og det var jo fantastisk!

Jeg vil nødig ynke for meget, men jeg er vokset op med en far som er alkoholiker, min mor har haft kræft og jeg har været helt nede og skrabe bunden med en depretion. Det er mest grundet min far som har gjort mit liv meget svingende og lidt hårdt til tider.

Ham jeg så var sammen med nu her er min første kæreste, da jeg kun går ind i et forhold hvis jeg ikke kan se en ende på det. Jeg skal altså føle at han kan blive far til mine børn (når det kommer dertil) osv. Jeg ligger altså rigtig meget i et forhold! Han er den første jeg har lukket helt tæt ind til mig. Jeg har aldrig haft nogen så tæt på mit liv før som han er!

Vi var sammen i 2 måneder og så kom beskeden om at han ikke føler det samme for mig mere smiley
Han er så fantastisk at han stadig er der for mig. Han er ikke ligeglad med mig, og synes stadig at jeg er mega sød og dejlig, men der mangler den der ekstra følelse smiley

Som sagt er det nu 2 uger siden, men jeg kommer ingen vejne smiley Jeg prøvede at afslutte det lidt, altså at jeg ville stoppe med at kontakte ham, og så måtte han skrive, hvis han havde lyst, men det er jeg slet slet ikke klar til!! Jeg panikkede nærmest ved tanken, og det endte med at jeg skrev med ham hele dagen i går, og hold op hvor det gav en indre ro! Det gjorde at jeg havde det ret godt hele dagen, og faktisk også hele dagen i dag, men så melder tanken sig! Tanken om at det ikke dur i længden, at jeg er nødt til at give slip, men det gør så ondt!!! smiley :'( smiley

Jeg kan slet ikke give slip, og indimellem lever jeg på tanken om at han ikke har afvist at vi kan finde sammen igen! Jeg har på trods af mit svingende liv aldrig nogensinde været så ked af det!! Han betyder alt, og alt er så ligegyldigt uden ham! Alt er så tomt smiley

Så svært at give slip! Jeg kan ikke... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så svært at give slip! :'(
  • #1   11. sep 2009 Ej hvor er det synd for dig. Jeg kan overhovedet ikke sætte mig ind i, hvad du må gå igennem.
    Jeg har selv haft en masse nedture i mit liv ..
    Jeg har også haft en depression, og følt jeg var blevet mobbet.
    - ikke noget, jeg vil uddybe her.
    Ved godt, du ikke kender mig, men hvis du har brug for at snakke, så er jeg klar..
    Jeg er selv lige begyndt på gymnasiet, så jeg kan måske sætte mig lidt ind i det..
    Hvor jeg dog føler med dig!

• #2   11. sep 2009 <b>- diannamaria smiley -</b>

Mange tak!

• #3   11. sep 2009
    Det tager tid (: Kom først over min ene eks efter 1½ år hvor han trådte mig gevaldigt over tærerene.

Det tager tid.

• #4   11. sep 2009 Du er velkommen (:

• #5   11. sep 2009 Giv det tid : )

• #7   11. sep 2009 2 uge, så er du jo stadig i sørge periode..

Det er nok ikke det bedste, at du "hænger" dig på ham, da du så ikke kan komme videre, for hvad nu hvis, og et kan jo være han gerne vil igen..

Men det er bare SÅ svært at gøre sig fri af en man virkelig er forelsket i.. Selvom det er kan være det rene selvpineri at blive ved med at prøve..

Var selv dybt forelsket i en, som bare heller ikke ville tage de helt samme skridt sammen med mig, og det endte med, at jeg virkelig måtte mande mig op og tage beslutningen om, at nu måtte jeg bare videre.. Det tog 2 mdr med mig, hvor jeg ringede, skrev, besøgte ham osv.. Det holder bare ikke.. Det er ris til egen røv at holde ved.. Selvom man altid tror at det nok skal blive godt..

Det skal så siges at efter jeg holdt op med at ringe og skrive, gik der lige nogle måneder, så var han ellers fyr og flamme, men der gad jeg sgu ikke have ham mere, der var det slut for mig, og nu var det ham de ikke kunne give slip smiley

Så tag beslutningen om at komme videre, selvom det er så mega svært!
    Og uanset havd vi skriver her, så er det op til dig selv, hvornår du vil have det godt igen, det er sig der skal beslutningen om at komme videre, og fokusere dine kræfter på noget mere positivt en at græde ned i chokolade isen smiley

trøste knus

Merete

Kommentér på:
Så svært at give slip! :'(

Annonce