{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Så svært .. :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes bare det hele er så svært smiley Forældrene skal bare altid forklarer tingene, og de siger det samme hele tiden -.-' Og jeg laver bare hele tiden noget, men jeg for afvide jeg aldrig laver noget med de heste og bla bla bla.. og de går altid og laver dt hele osv.. (far + mor er hesteintressede og har hest selv.)
Jeg føler bare det hest er gået over gevind.. Altså vi kan aldrig noget mere, og min mor skal bare hele tiden modarbejde mig.. og forstår ingen ting.. smiley
Jeg har prøvet og snakke med hende men det hjælper ikke en skid.. Jeg er blevent mere sur også fordi jeg føler jeg blir svigtet af en veninde smiley
Og min bedtse veninde er 1½ år yngre end mig, og jeg snakker ikke sådan noget med hende da hun er ikke ti lsådan noget og ryster vær gang der blir skudt en i fjernsynet (film).
Men jeg har haft det før.. der skar jeg lidt i mig selv men far stoppede mig.. -.-' Men det som om.. nu snakker vi ikke om det mere ':/ (gør det ikke igen pga grimme ar efter)

Jeg har en exempel i dag.. mig og min mor var ude efter noget røj + sko..!
Det hele gik af lort, vi var mindst op og skændes 100 gange og jeg må ikke shoppe selv -.-' Hun har født mig juleaften så jeg får kun gaver engang om året -.- Og så har jeg brug for penge efter.. da jeg for jo 20 ønsker hver gang fordi jeg skal vente så længe.. men hun er bare vildt nærig efter vi har fået heste.. !
OG så skulle jeg have efterårs sko... JEG SKULLE BARE HAVE DE GRIMME FUCKING STØVLER...Jeg sagde til alle de butikker vi var inde i.. jeg ville have kondisko.. basta.. ! Jeg kunne jo ligeså godt gå rundt i ridestøvler -.-'
Det endte med et par billige brune støvler i kvickly da jeg blev træt af at hører på min mor -.-'
Men forpokker kan hun ikke bare forstå jeg ikke gider støvler -.-'
Altså og så siger hun bare ti lalle hvor umulig jeg er smiley
Det er jo ikke sjovt for mig -.-

Håber i kan forstå min tekst.. stavefejl er gratis..!
Men jeg har det bare af lort.. Ingen kan forstå mig -.-' Jeg har en lorte familie jeg ikke kan lide...!

Men se det.. jeg har alt.. jeg får mad + værelse + hest osv...Og ja jeg er en forkælet unge osv.. men hvor sjovt er det når man føler ens forældre ikke kan forstå noget.. og.. UHHHH!

Og folk siger bare Teenagere.. sådan er de.. !
Nu søger jeg råde her.. For jeg gider bare ikke de forældre mere!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så svært .. :-(
  • #2   18. okt 2008 Altså ..
    Det med jeg har alt mener jeg at jeg er IKKE et barn i afrika.. og tænk på det før man skriver.. for dte er jeg ikke.. jeg er en nomal pige.. så lad vær med og sige at jeg ikk er osv..
    Det hjælper jo ikke mig nu...!

Forældre er så dumme og kan bare ikke forstå noget.. også med min stil når vi finder tøj + sko.. så kommer hun med nogle sko som ligner drenge sko xS

Kommentér på:
Så svært .. :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce