{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Hva tænker jeg dog på? xP (Stævne) {{forumTopicSubject}}

Imorgen skal jeg til springstævne på min venindes pony og det er da os super smiley Men .. så er det bar at jeg aldrig har sprunget bane på den før!

Har højst taget nogle enkelt spring på 60 cm på den før, ellers har jeg kun redet lidt dressur på den.. Jeg var ude og ride hende igår, men foruden det, er det idag præcis 14 uger sidan jeg prøvede hende sidst! :s

Vi havde helt andre planer til at starte med, men har åbenbart været forfærdelig uheldige på det sidste, og blev derfor nødt til at ændre planerne lidt.
Først var det meninge at mig og 2 af mine veninder skulle til stævne med 5 ponyer.
Vi skulle starte sådan her:

Mig: Min egen pony, Bella: LB-ULA spring
En lånepony, Ronaldo: Kostumespring

Min veninde Line: Hendes egen pony, Elize: LC2, Kostumespring
En lånepony, Chanell: LD spring

Min veninde Maria: En lånepony, Draver: LC2

Det gik rigtig fint med træningen og vi havde fået planlagt det hele, da Bella og Ronaldo pludselig bliver små halte og Draver får konstateret Bronkitis! :S
Chanell fik ikke sin vaccinei tiden, og derfor må vi nu melde 4 ponyer fra stævnet, og så er der kun 1 tilbage smiley

Jeg er self. rigtig træt af at skulle melde fra stævnet da jeg havde glædet mig, men det er nok det bedste at gør :b
Line spørge så om jeg ikke kan bytte klasserne, og starte på Elize istedet, så ta en LC2 dressur, og LD spring.
Jeg havde ikke lang tid at tænke i og sagde bare ja til det uden videre, så vi ringede til skæve for at høre om det kunne lade sig gør. De havde lukket for alt tilmelding til dressur, så det kunne jeg ikke, men kunne stadig springe. Jeg kommer så til at sige LC spring, istedet for LD. Typisk -_-'

Men ja, nu står jeg så og skal starte LC spring, på en pony som jeg knap kender, og som aldrig har startet LC højde til et stævne før .. Skønt Oo
Ved virkelig ikke hva jeg tænkte på da jeg sagde ja, men hun er en super sød pony, og så længe vi hygger os går det nok smiley Hvis det gør helt af r*v til på opvarmningsbanen må vi jo bare melde fra, ellers rider vi da bare ind og prøver stille og roligt smiley

Syns lige at jeg fik lyst til at fortælle det, så håber i gad at ta jer tid til at læse det.. Trænger til lidt opbakning! xD
(Håber ikke det blev for inviklet)

Mvh. en lidt fortvivlet Louise xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva tænker jeg dog på? xP (Stævne)
Kommentér på:
Hva tænker jeg dog på? xP (Stævne)

Annonce