{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mounted games (hva tænker i)
  • #1   18. dec 2008 en masse glade pony piger og deres ponyer med masser af fart over feltet... tænker selv om min lille nosey måske kunen være en potentiel mounted games hyp. da hun elsker at løbe stærkt og er virkelig rap og sikker på bene

• #2   18. dec 2008 Manne og Dream smiley

• #3   18. dec 2008 Tænker "vildt fedt!"
    Ser mega meget op til dem der rider Mounted Games, men jeg tør ikke selv smiley Er ikke så glad for at ride i det tempo og svinge sig rundt på hesten som i gør det.. hehe..

• #4   18. dec 2008 haha smiley det er jeg glad for smiley

• #5   18. dec 2008 Kigger du ikke lige mit inlæg? samme kategori, aller øverst tror jeg. smiley

• #6   18. dec 2008 Org dejligt at se nogle posiviv ting om mounted games endelig! smiley det er jeg glad for (;

Jeg tænker : Ehm ponyer der elsker at løbe og lave arbejde ,der kun venter på at få lov, de lyttere til deres rytter og de ved hvad de skal. Jeg tænker også på alle de dejligt konnurrencer og fællesskabet man har med de andre ryttere. og så tænker jeg at det er dejligt at der endelig er nogle der syntes ok om vores sport (:

• #7   18. dec 2008 Mig og min veninde havde part ude på Birkedal, hun red mg og jeg prøvede det et par gange.. Min fjordhest købte jeg også derfra.. smiley Da vi red derude var der ikke så mange endnu, jeg kan huske første gang de var på roskilde dyreskue, der var jeg bane hjælper. xD

• #8   18. dec 2008 Jeg tænker så noget modsat af de andre har skrevet.

Tænker stakkels ponyer, stressede, martingale der sidder fast i trensen, hakkende ben ind i siden, hurtigt stop med hårdt hiv i tøjlerne og generalt stress og forvirring.

• #9   18. dec 2008 "MF" *The Evil Geek's* ! . - Hvem havde I part på ude på Birkedal? d:

ja jeg tænker lidt begge dele, der er altid en god stemning på stævnepladserne, og jeg har mødt mange dygtige games ryttere, hvor man tydeligt kan se at både hest og rytter nyder farten og spændingen, fordi de tænker meget mere på hestene end rosetterne, og det er jo dejligt smiley
    MEN jeg har set rigtig, rigtig mange hensynsløse ryttere der kun tænker på at vinde, så deres ponyer er helt vildt stressede, fordi de flår i tøjlen og råber og skriger af ponyerne m.m. smiley Det er rigtig ærgeligt at det der sådanne ryttere der er flest af, for det sætter sporten i et dårligt lys ):

Det er ellers så fedt at ride, har prøvet det et par gange, men det gik bare overhovedet ikke lige så stærkt, da jeg jo lige sku finde ud af hvordan man gør xD hehe, det er bare noget min pony og jeg leger en gang imellem (:

• #10   18. dec 2008 der findes jo dårlige mennesker inde for alle ridegrene desværre

• #11   18. dec 2008 Min veninde Sidsel havde part på Annie's pony Iris som rider for england nu, så vidt jeg husker) indtil hun fik sin egen pony Quick Step. smiley
    Jeg havde part på Charlottes pony, først Snowdrop men den lånte hun kun af sveriges hold så da den blev hentet red jeg på Horsemosens Minka Maytime.. Meen hun var også kun lånt, så da hun blev hentet blev jeg kort efter tilbudt at købe Gunpowder smiley
    Da vi red derude var der kun.. Line, Sascha, Christina, Annie, Charlotte, lea, Nicole og få andre.. smiley

• #12   18. dec 2008 "MF" *The Evil Geek's* ! . - okay, min veninde har også haft part på Iris engang d: men så fik hun part på Kivekas i stedet, hvis du kender ham smiley

• #13   18. dec 2008 fæhesten - ja det er der jo desværre smiley

Kommentér på:
mounted games (hva tænker i)

Annonce