Edderkopper x( Edderkopper x(
JA er jeg den eneste der hader dem?! De er SÅÅ klamme!
Igår da jeg kom hjem fra klub, 20 i 10 ca, åbnede jeg køleskabet også SPRINGER jeg bare tilbage. ''DER ER EN EDDERKOOOP!!'' Så sad der et lille stankelben på lågen under køleskabet, klamt! xD
Så skal jeg ind på mit værelese for at trække for, jeg går bare. Så kigger jeg ned. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG JEeg skriget bare så højt tat jeg tror naboen kunne høre det ! Ö Så sad der, nok den største edderkop jeg længe har set, på mit gulvtæppe OG JEG VAR VED AT TRÆDE PÅ DEN !!!!!!
Det var dog bare klamt ._.
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
Idag da jeg skulle på wc, rejser jeg mig op og går over for at vaske hænder. SÅ sidder der en GIGA edderkop i vasken!!!!!! addddddddddddd x(
Og idg ovre i skolen rendte der noge så børn rundt med kæmpe store edderkopper, og kastede dem på folk. HELDIGVIS var jeg gået på Wc..
sep 2007
Følger: 134 Følgere: 176 Heste: 4 Emner: 421 Svar: 2.052
Jeg vågnede engang klokken halv 1 om natten fordi jeg skulle på toilettet, så har jeg da sat mig da jeg hører noget der falder ned i badekarret. Jeg kigger så og der sidder bare en MOTHERFUCKER stor edderkop! Og den var på vej til at kravle op af badekarret x( Så jeg LØØB ind og hentede min mor som ikke var heelt glaad for at slå den ihjel xD - Så der var kaos i huset d:
jun 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
Edderkopper x(