321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Har brug for at komme ud med det Har brug for at komme ud med det

Ja idag da min søster har fødselsdag skulle min faster, farmor og farfar komme og spise med os da min farfar ikke kan komme i morgen da han har kræft!
Ja han har det bare ad H til når vi børn ikke hører det kan vi hører de voksne snakke om at han heller ville have fred(som han selv siger) Man Bliver bare så ked af det og ønsker han ville få fred selvom man stadig ville have ham tæt på en.
Han kan ikke gå særlig meget han giver hans børn de penge han har sparet op ved hjælp af landbruget, tager os alle med ud at spise, ville se alle slotte og for en måned siden var han for første gang over storbæltsbroen. Altså sidder her med tårer i øjnen og ville bare gerne få sagt at jeg virkelig holder af ham og jeg alti ville tænke på ham uaset hvad. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få det sagt for er rigtig dårlig til at vise min følelser smiley Sidder virkelig og overvejer om jeg endag skal tage derop alene få det sagt for det ville gøre mig tryg inden i og vide han ved det!
Ja altså nu har jeg i hvert fald grædt 100 tårer væk så stavefejl må i leve med!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for at komme ud med det
  • #1   14. aug 2009 Har 7-9-13 ikke haft kræften tæt på endnu familie mæssigt. .

Sys du helt klart skal sige hvad du føler til ham, selvom det kan være svært. Men som du har det nu, tror jeg du vil fortryde det hvis du ikke får det sagt, inden det er for sent. .

Føler med dig

• #2   14. aug 2009 hvis du har svært ved at vise følelser, så skriv et brev og send/aflever det til ham... og besøg ham dagen efter... måske i så lettere får gang i en samtale smiley

trist at høre at han er syg.. kræft er en fandens sygdom smiley

Håber han får fred, inden det bliver for slemt for ham... alle mennesker burde have lov til bare at sove ind i sin seng en nat uden man ved det, og uden at have haft ondt

• #3   14. aug 2009 Sandie lige præcis han må gerne få fred bare uden smerten!
    Det var en god ide med brevet!

• #4   14. aug 2009 Puha... Kræft er noget shit - jeg mistede min mor til brystkræft
    da jeg var 6 år gl. - Men jeg syntes du skal tage der op alene
    og snakke med ham, så er det altid lidt nemmere når de andre
    ikke står og 'glor' på en [:

Hug.

• #5   14. aug 2009 syntes du skal tage der op alene og få snakket med ham! eller som Sandie skriver - skrive et brev.

Har selv haft oplevelser med kræft, men ikke så tæt på som dig..
    Min far havde kræft da jeg var 1 år, men det forstod jeg jo ikke dengang, og han har det het fint den dag idag. Nu har min 'farfar' kræft, men han har aldrig været farfar for mig. har en anden farfar, så har altid været knyttet til ham.
    For nogle måneder siden mistede jeg min ynglingslærer til kræft, som jeg havde haft i over 6 år. Vi havde ikke set hende i nogle måneder, og troede at det gik okay med hende, for hun var sat på skema til iår, men nej. Få dage efter vifik skemaet, døde hun smiley

føler med dig, og kender det med at det er svært at komme af med sine følelser, men gør det inden det er forsent - for du vil virkelig fortryde det!

Held & lykke til dig 6 din farfar

• #6   14. aug 2009 aldrig været knyttet til ham skulle der self stå :I

• #8   14. aug 2009 hejsa! vil lige sige at det gør mig rigtig ondt at høre jeg ved 100% godt hvordan det er! min mormor afgik ved døden d. 13.8.09 altså i torsdags på grund af kræft og det var sindsygt hårdt! selv er jeg nu helt afklaret med det og er rigtig glad på hendes vegner ( jeg elsker hende super højt skal i lige vide) da hun led rigtig meget:`( og det var hende ikke værdigt bare at ligge i hendes seng og være syg:(
    min farmor er også død af kræft og da jeg bare var tre år fik min mor konstateret brystkræft men hun er en af de heldige som overlevede dengang:) jeg kan kun sige til dig at du skal nyde hans selskab og tænke på alle de positive minder du har haft med ham det er utroligt vigtigt!!!!
    og jeg syns personligt også selv du skal tage op at snakke med ham!

de kærligste hilsner Emma (med håber om at din farfar må have det got lige til det sidste)

• #10   15. aug 2009 Tak for de søde kommentar alle sammen, jeg ville har jeg bestemt mig for at jeg ville sige det til ham at jeg holder meget af ham og han har givet de bedste minder i min barndom og at jeg ltid ville tænke på ham!
    smiley

Kommentér på:
Har brug for at komme ud med det

Annonce