{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tips til ting i sommervarmen?
  • #1   13. jul 2009 Ta' ud og hygge med hesten. :o)

• #2   13. jul 2009 *AM ja det gad jeg godt , men jeg har ikke nogen hest pt, de fleste heste jeg har redet er revet væk fra mig /;

• #3   13. jul 2009 Ja, okay. Så kan jeg godt se, at det er lidt svært. smiley

Jamen du kan være sammen med nogle venner el. veninder. - Evt. invitere én med i biografen.

Hvis I har sol og varme ved jer, så kan du ligge dig ud og tage lidt sol? Sæt noget godt musik på, tag et blad og så bare tage noget sol.

Du kan gøre hovedrent på dit værelse eller lignende? :o)

Hvad med en part - kunne det have interesse for dig?

• #4   13. jul 2009 Tag til stranden! Med og uden hest smiley

• #5   13. jul 2009 gode ideer smiley

men det der med part er en lang historie, jeg startede med bare at ride på rideskole heste og så senere blev jeg spurgt om jeg ville ride charlie og passe ham (;
    ville jeg Self gerbe og det varede ca 6. måneder, inden han skulle væk, bagefter blev jeg spurgt om jeg ville ride felix, en sød pony som lige skulle i form og ha lidt maner, men der var en pige som kom og sagde hun ville ride på den i stedet, ( lang historie igen igen :)) osv, men ja det kunne være en ide smiley

• #6   13. jul 2009 Det synes jeg da, ville lyde som en rigtig god idé for dig. smiley

Er der ingen på rideskolen eller evt. en privat gård i nærheden af dig, som mangler lidt hjælp? Evt. passe en rideskole hest/pony?

Kommentér på:
Tips til ting i sommervarmen?

Annonce