{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

gode tips til stævnet {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står her, og skal den 22-23 sept. starte mit første stævne smiley jeg er allerede ved at være godt nervøs, så jeg ville høre om i havde nogle gode råd/tips som kunne hjælpe mig lidt. evt. en liste over ting man kunne gøre hvis jeg blev nervøs, hvordan du bedste lærer programmet at kende, en liste over ting jeg skal huske osv. smiley

håber på nogle seriøse svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode tips til stævnet
  • #1   12. aug 2007 Når du er til stævnet kan du jo prøve at få en til at trække rundt med din hest/pony, og så kan du gå ind i bilen eller et sted der er ro, og lukke øjnene og tænke programmet igennem en masse gange...
    Det er jo dit første stævne så du behøves ikk at tænke på at få nogen roset men det er nice hvis du gør...
    Det har hjulpet mig de gange jeg har været til stævne :b
    HELD & LYKKE!!!!!!!!!!! til den tid smiley

• #3   12. aug 2007 løb pogrammet rundt i din have x) det gjorde jeg, jeg løb og løb og løb, for vi har en mega have {x men det hjælper, man husker det !
    bare lad hver med at tænke på at der er tilskuere. bare tænk, at det er DIG, og hesten.
    -og HUSk, hvis det ikke går godt, må du ikke tænke," åh nej, nu går det skidt alle mine stævner" for så går det skidt ja. bare grin lidt af det selv.
    jeg fik et flot nul tal fordii jeg ikke fik min hest i galop på ridelejrn, det er noget at grine af xD

• #4   12. aug 2007 ups, spring eller dressur xD ?

• #5   12. aug 2007 nårh ja dressur xD

• #6   12. aug 2007 Jeg rider selv programmerne med mine egne ben, det lyder måske åndssvagt, men sådan husker jeg dem bedst smiley

• #7   12. aug 2007 Tak alle sammen smiley vil jeg klart prøve ..
    Alt kan hjælpe er jeg sikker på..

det skal nok blive spændende, især fordi jeg bar vil ha en god oplevelse ud af det. bar vi gennemfører smiley

Kommentér på:
gode tips til stævnet

Annonce