En ubehagelig oplevelse ): {{forumTopicSubject}}
Ja, som nogle selv har erfaret, har der ihvertfald her på sydsjælland hvor jeg bor, (mellem vordingborg og næstved), været en del regn, torden og lyn her til formiddag.
Da det hele begyndte, stod min mor og jeg ude på folden, og snakkede med hestene. Og så kom det første tordenbrag, og lyn. Jeg så ikke lynet, da jeg stod og kiggede på et eller andet i jorden, men det var liige i nærheden, og tordnen var også lige henover os - så den var virkelig høj. Jeg knækkede helt sammen, skreg og dækkede for mig - jeg troede faktisk der blev skudt omkring os? Så højt var det. Det var godt nok ubehageligt, sådan at falde sammen s:
Og selvfølgelig, har vi malet boksene med sådan noget vandafvisende maling indeni, da det at lege med vandet er en stor sport, og går lige ind i træet - og det tager EVIGHEDER at tørre. så vi kunne ikke bare smide dem på boks -.- så vi måtte i 1½ time sidde ude i forhallen af stalden med hestene (vores stald er faktisk delt i to afdelinger, og den bagerste er boksene og ALT er nymalet -.-) Så der måtte vi sidde ude, mens vi ventede på uvejret forsvandt..
- Jeg måtte lige beklage mig :b
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 167 Heste: 5 Emner: 886 Svar: 3.825
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 1.601
jun 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 77 Svar: 291
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 1.601
En ubehagelig oplevelse ):