{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.972 visninger | Oprettet:

Hvad gør man? Mistanke pædofil. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil prøve at gøre det her kort, men det kræver altså lidt forklaring (:

Men jeg har søgt et sommerjob i den her ferie, og har oprettet annonce nogen forskellige stedet på nettet. Jeg skriver jo info om mig selv, og at jeg f.eks. har været mentor på ridelejr før, og at jeg til daglig træner mindre børn i håndbold, så jeg altså har erfarring på det område. Derudover skriver jeg, at jeg også har muglihed for at komme og bo på stedet, hvis det havde nogen interesse.

Her til morgen, bliver jeg så vækket da min mobil ringer. Det lyder som en lidt ældre mand (kan jeg dog ikke sige med sikkerhed) Han spørger meget hurtigt om jeg stadig søger et job, og jeg svare at det gør jeg eventuelt (Har måske fundet). Okay, det var så fordi han stod i en krise, da han sotd og skulle have en gruppe drenge og piger, fra plejehjem, ud på et ophold til deres gård. Men de havde ikke rigtig nogen til at hjælpe dem, ihvertfald ikke af kvinder - foruden hende der lavede mad. Desuden var han glad for at han havde funden en der var så ung.
Jeg lytter bare meget til det han siger, og svare ind i mellem, og fortæller ham så igen, at jeg jo har erfarring med børn i aldersgruppen 4-9 år. Efter det er det så at det begynder at blive lidt mærkeligt. Han spørger mig om jeg vil kunne træde til og hjælpe lidt, hvis en af pigerne pludselig fik sin menstruation. - Ikke rigtig noget problem for mig, det skulle jeg vel nok klare. Men efter det begynder han at spørge ind til mig, igen hvor gammel jeg var og sådan nogen ting .. Dem svare jeg selvfølgelig på. Efter det begynder at snakke om at mange af de piger han får fra børnehjemmet, så ud til at være tidligt udviklet, for de havde nemlig nogen store bryster. Første gang han nævner det, tænker jeg ikke rigtig over det, men han bliver VED med at snakke om deres bryster.

Derefter begynder han så igen at spørge mig, om jeg var hurtigt udviklet osv, det svare jeg dog på ikke er relevant for sagen, og det acceptere han indtil han spørger hvad str. jeg bruger i BH. Jeg spørger om det er noget han er nød til at vide, og det syntes han, da jeg jo skal se lidt voksen ud? .. Jeg svarede slet ikke, men lagde bare på.

Nu sidder jeg så her, og er lidt mærkelig faktisk .. For prøv og tænkt hvis der virkelig kommer en masse mindre børn ud til sådan en mand? (For i mine øre lød han altså ikke helt rar, eller jo, men det gør sådan nogen jo) Han kunne fortælle mig det var i Randers, ikke andet .. Men også bare hvis han finder en anden ung pige, der er dobbelt så naiv som mig? .. Er der overhovedet noget man kan prøve at gøre? har selvfølgelig kigget om det var hemmeligt nummer, og det er det .. Og det ser heller ikke ud som om at han har tænkt sig at kontakte mig igen .

Hvad tænker i ellers når i læser hvad han har sagt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man? Mistanke pædofil.
Kommentér på:
Hvad gør man? Mistanke pædofil.

Annonce