{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mere seriøst? - Markedet
  • #1   29. jun 2009 Jeg har ikke kigget derinde, men har set flere og flere indlæg i forummet om folk der liiige skal sælge noget eller som søger part

• #2   29. jun 2009 Næh, for alle folk kan jo stadig skrive som de har lyst til i folks annocer -_-, det er jo ikke annoce opretterne der som oftest er et problem, det er "køberne", og det er der jo ikke lavet noget om på?

• #3   29. jun 2009 Ja, dem har jeg også set og tror det både er fordi folk ikke vil betale og så dem som ikke får response på deres annoncer. Der er jo også blevet færre der bruger markedet, nu hvor de ikke vil betale.

Men synes nu ikke jeg kan se den store forskel.

• #4   29. jun 2009 OK, vidste ikke at alle kunne skrive. Så forstår jeg ikke idéen, var det annonceopretterne der var problemet?

• #5   29. jun 2009 Jeg syntes ikke det er mere seriøst end før i tiden. Der er alt for meget skriveri under annoncerne, som faktisk kun handler om folk vil gå ned i pris, noget som undrer mig, da jeg mener man ikke forhandler pris, FØR man har været ude og se hesten. Ud over det, skriver 2/3 som ikke virker som de egenlig er interesseret, men kun skal spille kloge osv.
    Oveni, er der mange af annoncerne som jeg mener det er alt for unge piger der opretter, som slet ikke kan svare på de spørgsmål, som bliver stillet om hesten, og så bliver de bund fornærmet, hvis man vil have svar på noget de ikke kan svare på- ( flere som opretter annoncer for andre som ikke er herinde)

• #6   29. jun 2009 Britte H:

Ja, jeg synes heller ikke det har hjulpet det store.

• #7   29. jun 2009 synes hellere ikk folk er mere seriøse smiley

• #8   29. jun 2009 Jeg synes ærligt at ´Big adm´ burde undersøge om der er den ønskede effekt af deres nye funktion evt. sende spørgeskemaer ud til alle Vip medlemmerne og spørge hvad man synes det har ændret. For lige nu ser det jo ikke for godt ud, der er det jo ikke en hjælp til annoncørerne, men bare en pengemaskine for dem der ejer siden.

• #10   29. jun 2009 Forstod at det skulle hjælpe på et mere seriøst marked.

• #11   29. jun 2009 Jeg syntes at når du man skal betale for at oprette annoncer osv. så burde det være mere advanceret. For hvis jeg fx. selv skal finde noget, så syntes jeg at det er besværligt at finde det rigtige..

Så der evt. kom nogle flere bokser hvor man skulle give flere oplysninger til købere.

Kommentér på:
Er det mere seriøst? - Markedet

Annonce