{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Slette Smilla :( {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'ere 8D

Tænkte at jeg ville sprøge jer til råds smiley

Jeg overvejer lidt at slette Frk. Smilla fra min profil da hun jo er solgt :(!
Men kan ikke rigtigt få mig selv til det. Så ville lige sprøge jer om et par ting først.

Syntes I jeg ska' slette hende?
Kan I bedst lide at bedømme hvis man kun har en hest?
Har i noget imod at man har heste oprettet som er solgt?

Syntes bare det er så O N D T at slette hende :(!!!
Ved virkelig ikke om jeg ska' gøre det.. Savner hende rigtigt meget, og ville gerne at nye ejer måske fandt hende herinde og kontaktede mig...

Hmm, tænke tænke tænke.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slette Smilla :(
  • #1   19. jun 2009 Du kan jo altid sætte hende i et fotoalbum smiley

• #2   19. jun 2009 gik helt i panik da jeg så det smiley
    min hester hedder nemlig også smilla smiley

• #3   19. jun 2009 Jeg syntes du skal lave en album herinde, for du har jo ikke nået at gøre med hende når hun er solgt (:

• #4   19. jun 2009 DISTURBIA - Nu med Lusitano! .
    - Ja, men syntes stadig det er hårdt smiley - Det er bare så åndsvagt, men savner hende frygteligt!

Smileyerne !
    - Hehe, Smilla er også det skønneste navn :D!

• #5   19. jun 2009 jeg kan ikke lige se hvorfor det skulle være ondt.. der sker jo ikke noget med smilla irl hvis man sletter profilen.. du kan jo bare kopiere profilen over i et fotoalbum, det har jeg set nogle stykker gøre, desuden er det da unfair at havde en profil for en solgt hest, du kan jo aldrig opdatere profilen eller gøre den bedre. så ville helt klart synes at det allerbedste ville være at putte hende over i et fotoalbum, der er heller ikke begrænsninger af billeder

• #6   19. jun 2009 Syntes I jeg ska' slette hende? - Nej, det er et godt minde, hvis man kan sige det.. smiley

Kan I bedst lide at bedømme hvis man kun har en hest? - Er ligeglad.. smiley

Har i noget imod at man har heste oprettet som er solgt? - Ja, hvis man oprette dem, hvis man f.eks. har haft den på prøve, men ikke når man så du 'ejer' den når den bliver solgt.. smiley

• #7   19. jun 2009 jeg synes ikke at du behøver slette hende... der er mange herinde der stadig har deres heste herinde selvom det er solgte eller gået bort... bare skriv (solgt) efter hendes navn...
    det eneste krav der er herinde er at du på oprettelses tidspunktet havde kontakt til hesten og det havde du jo...
    hvis jeg endda sælger min ville jeg stadig ikke slette ham herinde fra

• #8   19. jun 2009 Var hun oprettet herinde før hun blev solgt? Hvis ja, så må hun gerne være herinde. smiley

• #9   19. jun 2009 Hvis den nye ejer ikke har noget imod at du har hende herinde, så lad hende bare stå.
    Men ønsker nye ejer ikke at du har den oprettet, så må du flytte den til fotoalbum

• #10   19. jun 2009
    Jeg synes faktisk det er rart at "gamle" ejer IKKE sletter deres solgte heste, for jeg kender flere herinde som pga af det har fundet frem til tidigere ejere??

Nogle heste bliver jo solgt ofte og som ny ejer vil man jo gerne vide noget om hestens tidligere liv og hvis man så kan finde nogle af dem via heste Galleriets profiler? synes jeg da det er fint.

Kommentér på:
Slette Smilla :(

Annonce