{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Den værste dag i mit liv. {{forumTopicSubject}}

Puha, det var godt nok lige før det var igår s;.

- Det startede med at vi tog på Hjallerupmarked.
Lige som vi kom derop kom der 3guttere som har kaldt min søster piraten hele hendes liv. De kalder hende det fordi hun har læbeganespalte.

Min søster begyndte selvfølgelig at græde fordi hun blev ked af det. Så gik min mor lige hen til de fyre der, puha det skulle hun aldrig ha gjord.

To af fyrene har siddet inde for at stikke en i halsen, & den anden for mordforsøg.

Så da hun kom derhen siger hun så; hvad fanden har i gang i, kan i ikke bare lade min datter være? -også fik hun bare det største smæk. Så siger hun igen; det der det viser bare hvor små i er! Så får hun bare en igen. & lige inden hun går gir hun dem fingeren også får hun bare en knøtnæv i nakken.

Hendes øre det blødte & hendes kæbe er lidt hævet.
Men hun tør ikke anmelde dem fordi de bor i samme by som os, & de mangler kun en voldssag mere så kommer de ind, men når de kommer ud igen vil de bare op søge hende, & de har trodsalt hele klubben med sig s;.

Nåe, vi blev så nødt til at tage hjem fordi vi var helt i chok s;.

Da vi så kommer hjem, går vi ind til naboen og beder dem om at finde vores piercing fordi min søster er uvenner med dem, så hun vil gerne ha dem så vi kunne komme væk fra dem. Men ville selvfølgelig ikke give os den, så hun går bare ind og smækker døren.

De gik helt amok over det, de ringede efter politiet og sagde at vi havde overfaldt dem og ville rykke den piercing ud på hende. Så de kommer jo & blablabla.

Da de er gået udvikler det sig virkelig.
der kommer 2 biler fyldt med unge, de står & råber alt muligt og sviner os fuldstændig til.

Så siger de så; Skal i bare ha kniven med det samme, så går de så hen og åbner bagagerummet. puha, der var vi godt nok klar til at ringe efter politiet.

Vi blev nødt til at slukke alt lyset i huset så de ikke kunne se os s;.

Jeg syntes virkelig det er grotesk nu om dage.
At de laver så meget strid over en fucking piercing?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den værste dag i mit liv.
Kommentér på:
Den værste dag i mit liv.

Annonce