den værste dag {{forumTopicSubject}}
jeg har nok bare lige haft en af de dårligste dage..
danilo har haltet meget i perioder, lige for tiden er det meget slemt så dyrelægen kom her til aften og han konstaterer så...at danilo har gigt
han kan ikke blive redet på mere, så jeg kan vælge at beholde ham som nusse hest eller prøve at se om de gamle ejere vil tage ham tilbage og så kan jeg få en ny ridehest..sagen er bare den at jeg er blevet så knyttet til ham og jeg kan slet ikke forestille mig en anden hest end ham..på den anden side vil jeg jo også gerne have en hest jeg kan ride på, men hvis det virkelig er så kan det komme i anden række...og hvis jeg vælger at gå af med ham, så ser fremtiden ikke så lys ud for en 15 årig vallak med gigt som ikke kan blive redet på...
fuck det er noget lort..er helt nede
sku bare lige ud med det
sep 2006
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 149 Svar: 1.812
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
Jeg har til gendgæld haft en dejlig dag idag <3.
Selvom dedt nok ikke r dcet du har mest lyst til at høre s;
mar 2006
Følger: 277 Følgere: 265 Emner: 346 Svar: 1.748
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 146 Heste: 6 Emner: 45 Svar: 1.149
Kender godt som du har det!
Jeg synes også det er mega svært at skulle af med Cherie, men man vil også gerne ha en anden som man kan ride på - og i mit tilfælde - passer til.
Jeg har taget min beslutning, men kender det godt og det er en mega svær beslutning!!
Meb håber du finder ud af det hele!
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 709
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 314
jeg er bare helt nede..vil så gerne beholde ham..har haft ham i lidt over 3 måneder og jeg ved det ikke er meget, men alligevel..jeg har knyttet et bånd til ham jo..
Kristine F: Altså, der ville ikke ske noget ved at jeg red på ham engang i mellem - MEGET stille og roligt..det er sådan lidt svingende - nogle gange går han okay og andre gange er han total halt..vi øver kliker træning, jeg har lært ham spanske skridt ind til videre og det er han god til..han kan også neje
Vil godt høre lidt mere om akademesk ridning, ved ikke helt hva det går ud på??
Skal snakke med tidl. ejer i morgen
den værste dag